vrijdag 2 november 2012

Bij Oma Dee Design Team

16 november bestaat Bij Oma Dee alweer 1 jaar! Een mooi moment voor een eigen blog en...(tromgeroffel)...een design team! Naast Inge waren er nog 2 meiden die ik graag voor het design team wilde vragen en die gelukkig meteen JA hebben gezegd. En dit zijn we dan:

Hoi, Ik ben Miranda, trotse eigenaresse van Bij Oma Dee. Ik woon in het huis achter de winkel samen met Onno, mijn kinderen Rick en Anouk, onze hondjes Harley en Bart, poes Lilo en parkiet Erwin. Hoewel het runnen van een winkeltje 7 dagen per week door gaat, probeer ik elk vrij minuutje te knutselen. Jullie zullen op het blog dan ook zeker creaties van mij tegenkomen, alleen ben ik vaak met hele andere dingen bezig dan kaarten maken. Ik hoop dat jullie regelmatig een kijkje komen nemen en heb er heel veel zin in om met de andere 3 meiden aan de slag te gaan.


Hallo allemaal! Ik ben Cornelie Wilmink, en woon in Oudkarspel. Ik ben getrouwd met Rob en samen hebben we een zoon Tim! Kaarten maken doe ik al sinds 1994 ongeveer, maar sinds anderhalf jaar heb ik een blog en is alles in een stroomversnelling gekomen! Inmiddels naast mijn blog een tweede blog gestart, het liftchallenge blog, samen met nog drie creatievelingen, en daar organiseren we challenges. Ook werk ik mee aan het blog Dutch Card Lovers. Verder werk ik 20 uur in een linnenshop en geef ik zo af en toe workshops, zowel met kaarten, sieraden en ook inpakworkshops. Sieraden maken doe ik inmiddels ook al weer heel wat jaartjes! In m'n vrije tijd besteed ik veel tijd aan deze hobby's, maar ik spreek ook regelmatig af met vriendinnen. Koffie drinken, wandelen, hapje eten, bios, naar het theater, het bos, enz. Leuke dingen doen en genieten van het leven! Geen reden tot vervelen zeg maar, maar ik haal er veel voldoening uit! Nu werd ik gevraagd voor het nieuwe blog van Bij Oma Dee en dat lijkt me zo leuk, dat ik daar ook ja tegen heb gezegd! Samen met Miranda, Inge en Sandra verwacht ik dat we een heel leuke tijd tegemoet gaan. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!


Ik ben Sandra, 53 jaar en woon in Grootebroek samen met 2 katten en 1 hond. Ik heb 1 dochter en werk 24 uur bij de wijkzorg.
Ik ben ruim 14 jaar geleden begonnen met 3D kaarten maken totdat het scrapkaarten virus toesloeg, wat tot op de dag van vandaag nog steeds mijn grootste passie is. Ben gek op leuke stempeltjes en vooral mooie papiertjes kan ik niet weerstaan. Andere hobby's zijn lezen, haken, breien enz.....ik vind eigenlijk veel dingen leuk om te doen, als ik maar creatief bezig kan zijn.


Hi mijn naam is Inge en ik woon in Bovenkarspel samen met mijn DH, onze twee meiden Eva en Rachel en poes Dikkie. Zolang ik mij kan herinneren ben ik al bezig met creatieve dingetjes, potlood, papier en schaar zijn altijd al mijn vriendjes. Zo rond 2001 begon ik met het maken van kaarten en een paar jaar later viel ik als een blok voor stempelen en de vele mogelijkheden die deze hobby biedt. In 2006 ontdekte ik blogs en heb sindsdien voor veel stempel companies design werk verricht, te beginnen met Magnolia uit Zweden. Sinds 2011 design ik voor My Favorite Things Stamps, dit is zó gaaf en een fantastische mogelijkheid om mensen van over de hele wereld te leren kennen die hetzelfde doen. Iets creëren, het delen en lol hebben dat is waar het mij ook om gaat met het uitoefenen van mijn hobby. Samen met Miranda, Sandra en Cornelie maken we iets moois en gezelligs van het Bij Oma Dee Blog. Ik heb er zin in!

Wat kan je allemaal verwachten? Regelmatig nieuwe creaties van de DT leden, gemaakt met spulletjes uit de winkel. Nieuwtjes over nieuwe artikelen, acties en workshops en nog veel meer! Houd het blog dus in de gaten.

13 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit Miran, superlieve foto van jou en Anouk! Meiden ik heb er zin in, gefeliciteerd met de opening van het blog :-)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super DT, veel succes en plezier, ik hou het blog zeker in de gaten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha Ing, ziet het er superlief uit? In werkelijkheid hadden we de slappe lach ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er geweldig uit Miranda! Ik heb er onwijs veel zin in meiden ;)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk een blog! Cornelie vertelde me al over dit design team. Ik ben heeeel nieuwsgierig naar de creaties, kom maar op dames! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww wat gezellig en inspirerend, een desigteam. Meiden, Inge,Sandra, Cornelie en natuurlijk Miranda, van harte gefeliciteerd met deze heuglijke feiten. Ik verheug me op al dit leuks en de blog ziet er hartverwarmend uit. Veel succes met alles, maar dat zal wel lukken met zulke enthousiaste mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk blog heb je gemaakt. Ik zal regelmatig komen spieken naar de creaties van jou en je team.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi!!!
    Joepie een blog, zag dit vandaag pas, nadat ik je nieuwsbrief nogmaals las..had gisteravond niet eens verder gekeken, na het begin van je nieuwsbrief!!
    Dit kan ik toch niet missen!!
    Ook ik heb er zin in, hartstikke leuk!
    Doegie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk, dit blog! Van alle drie de dames ben ik een fervente volger, dus van dit blog ook! Veel suc6 en plezier, gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Miranda,
    Gefeliciteerd met je leuke design team. Cornelie, Inge en Sandra hebben hun eigen leuke stijl! Ben heel benieuwd wat jullie met zijn allen laten zien!
    Veel plezier en veel succes!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben meteen heeel nieuwsgierig! Ik vermoed dat er op deze blog heel wat leuke en mooie creaties gaan verschijneb van het designteam, dus ik ga me heel snel aanmelden als volger! Succes en heel veel plezier dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk nieuw blog. Dames van het DT veel succes gewenst. Maar dat gaat vast lukken!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg een blog! Ik ben gelijk volger geworden. Heb je winkeltje nog maar kort geleden ontdekt, maar vindt het helemaal leuk! Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan.
    En veel succes DT-ers!

    BeantwoordenVerwijderen