maandag 26 november 2012

Uitslag rood-wit-blauw wedstrijd

Na 2 spannende weken is het dan eindelijk tijd om de winnaar van de rood-wit-blauw wedstrijd bekend te maken!

Allereerst wil ik, namens ons vieren, iedereen bedanken die een kaartje heeft gelinkt of opgestuurd. Het was nog niet makkelijk om een keuze te maken uit al die leuke inzendingen en we hadden allevier onze eigen voorkeur. Maar na het tellen van de stemmen bleken er toch drie kaartjes uit te springen. En dit zijn ze:

Mariken


Annelies


Sanne


En de winnares is ...(tromgeroffel)... MARIKEN!

Van harte gefeliciteerd meid, ik ga je de 15e zoenen ;D en het stempeltje komt zo snel mogelijk jouw kant op. 

Wil ik ook nog even Alina en Lian bedanken, die hun kaartje hebben opgestuurd. Die gaan, samen met onze kaartjes, in een pakketje naar Post voor Kanjers.

Groetjes,
Miranda

5 opmerkingen:

  1. Mariken van harte!!! En iedereen reuze bedankt voor het meedoen en opsturen, ik weet dat jullie kaarten straks ontzettend goed ontvangen worden door de Kanjers :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd, Mariken! en graag gedaan, meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Mariken! Iedereen bedankt voor het meedoen...jullie hebben het ons moeilijk gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat vind ik dat leuk!!! Ben echt helemaal blij hiermee!!!
    Veel gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Mariken, Sanne en Annelies met jullie schitterende kaartjes. Ze zijn super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen