maandag 28 januari 2013

Inspiratiekaart met Bo Bunny "Love Letters"!

Goedemorgen!!

Alle sneeuw al weg! Zo ziet alles wit en zo is alles weer weg. Jammer!!
Wel was het weer om lekker aan de frutsel te gaan, en ik heb nog een kaart gemaakt met het mooie papier van Bo Bunny "love letters". Heerlijk om mee te werken!


Vlaggetjes die je kunt maken met de Die-namics "Flags Tags" van My Favorite Thing. Tekst is een stempel van My Favorite Thing, "All Smiles". De schoolborden achtergrond heb ik gemaakt op zwarte cardstock, en gestempeld met VersaMark. Het hart en tekst met witte embossingpoeder geëmbosst, en de rest een accent gegeven met witte chalk. Zo lijkt het net een schoolbord.
Lijntjes gemaakt met Bakerstwine

Hopelijk hebben jullie weer een leuk idee op gedaan!

Fijne dag!

Groetjes Cornelie

12 opmerkingen:

  1. Goeiesmorgens,

    Ik vind het een topper Cornelie! Wat leuk gedaan, met dat krijtbord effect.

    Fijne dag,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Cornelie ;o)
    Prachtige kleurtjes heeft dat papier zeg en zo leuk dat krijtbord ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart, heel erg mooi geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooi kaartje geworden en een leuk ideetje heb je ons weer gegeven.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt Cornelie.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is heel mooi
    Groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vind ik dit een gaaf kaartje! Je hebt gelijk: net een schoolbord. Daarom voelt het ook zo bekend, denk ik ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuk kaartje, prachtige vlaggetjes!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg gaaf, stoer kaartje!
    Leuk gedaan, lijkt simpel maar je moet maar op het idee komen.
    Designpapier is ook erg mooi!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kaartje, vind het papier ook erg mooi.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gaaf idee! Ik kom die schoolbordtechniek opeens overal tegen! Leuk! Tjonge, volgens mij heb ik zelf geen eens zwart cardstock liggen... De lijntjes zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen