donderdag 3 januari 2013

Uitslag schets uitdaging #1

Goedemorgen allemaal,

Allereerst wens ik iedereen een heel gelukkig 2013, ook natuurlijk namens Inge, Sandra en Cornelie. Zijn jullie al weer een beetje bijgekomen van alle feestelijkheden? Als ik heel eerlijk ben, ben ik blij dat het allemaal weer achter de rug is. Hoe gezellig het ook is met vrienden en familie, ik vind het altijd lekker als het "gewone" leven met man en kinderen weer begint. Maar goed, jullie denken er misschien wel heel anders over.

Ander onderwerp dan maar. Want hier is ie dan! De uitslag van de allereerste schets uitdaging. Ongelofelijk hoeveel kaarten er zijn gelinkt. Zo leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn en meteen aan de slag gingen. Elke dag was het weer genieten, wat een leuke kaarten en wat leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen stijl heeft. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat het heel lastig was om een keuze te maken. Zeker omdat we met zijn vieren hebben gestemd en bleek dat we allevier onze eigen voorkeuren hadden. Maar ik heb geturft en na een tweede stemronde, ja we pakken het echt serieus aan, was er toch ineens een top 3. En dit zijn ze dan:

Alina

Annelies

Renata

Iene miene mutte......de winnares is: ANNELIES!

Annelies van harte gefeliciteerd! Een mooier begin van 2013 kon je je toch niet wensen? Ik heb je adres, dus de prijs komt zo snel mogelijk jouw kant op. 

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen! Deze maand is er weer een schets uitdaging, dus hou het blog goed in de gaten.

Groetjes,
Miranda 

15 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie top 3! Proficiat Annelies! Dat is een mooi begin van het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeej wat leuk, ik sta gewoon in de top 3!! Gefeliciteerd Annelies, je kaartje is helemaal super ;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een goed begin van 2013! Superleuk, ik zit al op wacht bij de brievenbus,hoor.
    Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames, het zijn dan ook schitterende kaartjes. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, top 3 dames, wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie top drie! Gefeliciteerd dames. Ben nu al benieuwd naar de volgende uitdaging.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. superleuk, wat ben ik blij om dit te zien!
    gefeliciteerd Annelies en Renata!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn er een mooie kaarten gemaakt zeg! Ik kreeg er 1 over de post. En die was ook erg mooi, van Nelleke.
    Ben alweer benieuwd naar de volgende uitdaging en hopelijk kan ik meedoen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten die gewonnen hebben....... Proficiat.
    Kijk nu al uit naar de volgende uitdaging.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd meiden met de top drie en Annelies met het winnen van deze uitdaging ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd meiden, ze zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woah! I'm really enjoying the template/theme of this blog. It's simple, yet effective.
    A lot of times it's tough to get that "perfect balance" between superb usability and visual appearance. I must say you have done a awesome job with this. In addition, the blog loads very fast for me on Internet explorer. Exceptional Blog!

    my homepage ... HCG

    BeantwoordenVerwijderen