dinsdag 26 februari 2013

Inspiratie Kaart met Mimosa Thank You

Goedemorgen! Vandaag een inspiratie kaartje van mij gemaakt met Mimosa Valentine, natuurlijk geschikt voor het hele jaar want er is altijd wel iemand die je een warm hart toedraagt toch? Ik heb Mimosa gekleurd met Prisma Color Pencils gecombineerd met het schattige papier van My Mind's Eye Collectable Memorable lekker lenteachtig en daar zijn we allemaal zolangzamerhand wel aan toe denk ik. Het leuke Notebook papier op de achtergrond heb ik gemaakt met de Insert It 3 x 4 Notebook Die-namics in combinatie met de stempels van LLD Journal It- For the Record De thank you tekst is gemaakt met de MFT Airplane Greetings een geweldige basisset met teksten in een heel neutraal lettertype. Draadje erdoor van Hemp Cord en voila.
Morgen weer een Inspiratie Kaart van Sandra, tot dan!
Groetjes, Inge

2 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart.
    groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kaartje. Ik vind deze stempel zoooo mooi. Compositie is weer geweldig. Helemaal jouw stijl. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen