donderdag 21 februari 2013

Uitdaging Hartjes

Goedemorgen, vandaag weer een nieuwe uitdaging voor het team. Inge heeft het team uitgedaagd om een kaart/creatie met hartjes te maken. Wij willen jullie hiermee inspireren, let op dit is geen wedstrijd item maar gewoon voor de leuk. Mochten jullie geïnspireerd raken en ook een kaart met hartjes maken, laat dan je link achter bij de comments en dan komen wij gezellig een kijkje nemen.
Hieronder de uitgewerkte voorbeelden van het DT
                                                         -Voorbeeld gemaakt door Inge-
Mijn kaart is gemaakt met het supermooie papier van Authentique-Lovely. Niet alleen maar geschikt voor Valentijn maar zeker ook voor andere gelegenheden. De tag is gemaakt met de Traditional Tags STAX Die-namics. Hierop heb ik een tekst gestempeld die komt van de Vertical Greetings stempelset. De Doily is gemaakt met de Heart Doily Die-namics. De bloem heb ik gemaakt met verschillende kleuren designpapier en de Flower Medley Die-namics in combinatie met de Leaf Filled Flourish Die-namics
-voorbeeld gemaakt door Sandra-
Mijn kaart is gemaakt met het prachtige papier Fancy Pants Love Note. Stempeltje van Penny Black, hartje MFT Die-namic Rustic Hearts, ingekleurd met de Derwent / Prisma potloden. Touwtje American Crafts Jute Spool Caramel
-voorbeeldkaart gemaakt door Cornelie-
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van die-namics van My Favorite Things.
De Pinwheel, en Rustic Hearts, met bijpassende stempels.
De steel heb ik gestempeld met weer een andere stempelset nl. Heart & Stitches.
Het papier is van Echo Park.

10 opmerkingen:

  1. Hallo Miranda,
    Je hebt echt een leuk team samengesteld. Stuk voor stuk vind ik het mooie kaarten. Elke kaart uniek en de maakster is makkelijk te raden (-:
    Zonnige groeten,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Judith,

      Ben ook erg blij met de meiden. Had het er gisteren nog met Inge over dat ik het zo leuk vind dat ze alle drie hun eigen (herkenbare) stijl hebben. Grappig dat jij dat nu ook opmerkt en Mary (zie hieronder) ook.

      Geniet van het mooie weer!

      Doegie,
      Miranda

      Verwijderen
  2. Leuke uitdaging. Ieder zijn eigen (herkenbare) stijl, maar allen prachtig!!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten hebben jullie weer gemaakt, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten!! Allemaal heel verschillend, maar wel super leuk!1

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten.
    Fijne dag en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging hebben jullie onder elkaar. En geweldie kaarten gemaakt. Ik ben normaal niet van de hartjes, maar ik heb een nieuwe set en dan krijg toch zin om met je hartjes aan de slag te gaan. http://stampinutopia.blogspot.nl/2013/02/hearts-flutter.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele leuke blog met leuke uitdagingen. ben gelijk volger geworden van jullie.
    hier is mijn hartjes creatie.
    http://thfellyelly.blogspot.nl/2013/02/i-love-you.html

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou een uitdaging was het zeker maar wel weer erg leuk!
    Ben ondertussen echt fan van dit blog!
    Heerlijk!
    Bij deze mijn link: http://scrapmetjacomijn.blogspot.nl/2013/02/making-rounds.html
    Bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen