dinsdag 9 april 2013

Inspiratiekaarten Birthday Sentiments

Goedemorgen! Allemaal genoten van de inspiratiekaart van Cornelie? Vandaag heb ik twee Clean and Simple inspiratiekaarten voor jullie. Mijn eerste kaart is gemaakt met als basis Bazzill Card Shoppe Marshmallow 4,25 x 11 Inch gerild en dubbelgevouwen. Daarop heb ik met foamblokjes een stuk Marshmallow geplakt van 3,75 x 5 Inch deze heb ik eerst met een embossingmal van dotjes voorzien. De Fishtails zijn gemaakt met de Fishtails Flags STAX Die-namics en Bo Bunny Prairie Chic. Het strikje is gemaakt met de Dainty Bows Die-namics.
Mijn tweede kaart heeft dezelfde Bazzill Card Shoppe Marshmallow basis als de eerste kaart. De bloem is gemaakt met Mulberry Papier en de Botanical Beauty Die-namics. In het midden is een grote brad gestoken. De tekst is gestempeld met MFT Birthday Sentimentsvanaf morgen te krijgen Bij Oma Dee!, op een uitgestanste Fishtails Flags STAX en daaronder een Fishtail van Bazzill Card Shoppe Cotton Candy
Groetjes en morgen weer een prachtige creatie van Sandra!
Inge

5 opmerkingen:

  1. gave kaartjes! de bloem en de strik zijn een heel mooi detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie CAS-kaarten! Moest in eerste instantie wel aan heel iets anders denken bij Marshmallow ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat zijn ze weer mooi geworden! super hoor!
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!
    Vooral de tweede spreekt mij aan, waarschijnlijk door de combi lime-wit-roze. Terwijl de strik op eerste kaart ook een mooie eye catcher is!

    BeantwoordenVerwijderen