donderdag 25 april 2013

Onderlinge stempel uitdaging, Gorjuss!

Goedemorgen,
vandaag een onderlinge stempel uitdaging. Miranda heeft ons de uitdaging gegeven om alle drie een kaart te maken met een Gorjuss stempel. Dus...hieronder kun je onze uitwerking zien, enjoy!
-Kaart Cornelie_
Mijn kaart heb ik gemaakt, met een stempel van Gorjuss, het schattige meisje op de schommel!
Ingekleurd met Prisma's. Ook de papiertjes van Bo Bunny weer gebruikt.
Labeltjes en tab zijn die-namics van My Favorite Things
-Kaart Inge-
Kaartje gemaakt met Gorjuss Bring Me Love. Ik heb haar gestempeld op Bazzill Kraft cardstock en daarna ingekleurd met Prismacolor Colored Pencils. Omdat deze stempels zo uitgesproken zijn heeft ze niet veel nodig, paar stukjes designpapier van Bo Bunny, de tag komt van de Blueprints 2 Die-namics evenals de gestichte fishtails. Stukje Hemp Cord door de tag, twee brads en klaar!
-Kaart Sandra-
Mijn kaartje is ook gemaakt met een schattige Gorjuss stempel, ingekleurd met de Prismacolor potloden, design papiertjes weer van Bo Bunny.
We hopen jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven, tot gauw!
Cornelie, Sandra en Inge

7 opmerkingen:

  1. Deze leuke stempels hebben jullie schitterend ingekleurd!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk die gorjuss girls met ander kleur haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alledrie geweldig mooi! En wat prachtig ingekleurd ook. Zelf heb ik het stempeltje die Inge heeft ingekleurd, geeft weer wat inspiratie. Dankjewel!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk allen drie
      En mooi ingekleurd
      Groetjes

      Verwijderen
  4. Heel mooi gedaan.
    Fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaarten zijn er gemaakt, mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super mooie kaartjes, leuke stempels en prachtig papier hebben jullie gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen