woensdag 3 april 2013

Uitslag schets uitdaging #4

Hallo allemaal,

Hoop dat jullie allemaal fijne Paasdagen hebben gehad. Heerlijk zo'n extra lang weekend. Rick hoefde vandaag ook nog niet naar school en Anouk heeft woensdag haar enkel gebroken en zit met haar been omhoog op de bank, dus we hadden vandaag nog een extra dagje. Met dat heerlijke zonnetje erbij, én de voorspelling dat het mooie(re) weer onderweg is, extra genieten!

Door al die gezelligheid was ik bijna vergeten dat we nog een winnares van schets uitdaging #4 moesten uitzoeken, maar vanmiddag schoot het me ineens te binnen (schande!) en heb ik de andere meiden meteen gevraagd om weer te helpen kiezen. Dit is onze top 3 van deze maand:

Nadine

Marijke

Anneke

Drie heel verschillende kaartjes, maar wat zijn ze leuk! De meeste stemmen waren voor het kaartje van.....MARIJKE! Van harte gefeliciteerd Marijke. Je zal toch maar de bofferd zijn die jouw kaartje aan het einde van het jaar in de bus krijgt :-)

Ik wil jullie allemaal weer bedanken voor het meedoen. Binnenkort schets uitdaging #5. Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen.

Groetjes (natuurlijk ook namens Cornelie, Sandra en Inge),
Miranda



6 opmerkingen:

  1. wat leuk ik zit in de top 3
    en marijke van harte gefeliciteerd met je 1 ste plaats
    een terechte winnaar echt suuper gedaan
    ook nadine gefeliciteerd met de top 3

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie top 3! Gefeliciteerd! Marijke gefeliciteerd met het behalen van je eerste plek. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoe wat leuk dat ik gewonnen heb!! Nadine en Anneke ook gefeliciteerd met jullie top 3 plek!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie top 3, hoor! Van harte dames en Marijke met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dames gefeliciteerd
    liefs jacqueline
    http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

    BeantwoordenVerwijderen