zondag 21 april 2013

Workshop Paperpiecing met Pure Innocence Do. 25 April 10.00-12.30

Vandaag laat ik jullie de kaarten zien die worden gemaakt tijdens de workshop Paperpiecen van as. Donderdag 25 April Bij Oma Dee van 10.00-12.30 Kaartje 1 is gemaakt met Pure Innocence Cute-A-Tude. Haar jurkje, schoenen en het bloemetje in haar haar zijn gepaperpieced met designpapier van Carta Bella-Cool Summer. De tekst komt van de Essential Sentiments. Ik heb voor alle kaarten de Blueprints Die-namics 1 en 2 met elkaar gecombineerd voor de lay outs. Het formaat van de kaart is 4,25 x 11 Inch (gevouwen 4,25 x 5,5 Inch)
Het tweede kaartje is gemaakt met vers van de pers Pure Innocence Serenity. Haar yoga pakje is gepaperpieced met Carta Bella-Cool Summer en gedriedeet. De lay out is gemaakt met BluePrints 2 Die-namics  Het formaat van de kaart is 4,25 x 11 Inch (gevouwen 4,25 x 5,5 Inch)
En mijn laatste kaartje voor vandaag is een optie voor de snelle cursisten ;-) en is gemaakt met Pure Innocence Freckles De tekst komt van de Essential Sentiments eigenlijk wel een must have omdat deze set uit tekstjes bestaat die je kunt gebruiken voor alle gelegenheden. Plus dat de teksten niet zo groot zijn en ze dus makkelijk zijn te gebruiken om op kleine tags te stempelen. PI is wederom gepaperpieced met Carta Bella Cool Summer en de lay out is gemaakt met Blueprints 1 Die-namics. Het formaat van de kaart is 4,25 x 11 Inch (gevouwen 4,25 x 5,5 Inch) Alle kaarten zijn gemaakt met Bazzill Cardstock Card Shoppe
Volgens mij zijn er nog een paar plekjes voor as. Donderdag 25 April van 10.00-12.30. Heb je interesse in de workshop Paperpiecen? Dan kun je mailen naar miranda@bijomadee.nl
Fijne Zondag,
Inge

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog hebben jullie leuke ideetjes Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het gisteren weer super gezellig, nogmaals bedankt!
    Donderdag kan ik niet, maar een workshop kleuren met Prisma potloden kom ik een keer volgen (als Dora's arm genezen is).
    Heel veel plezier volgende week en nog een fijne avond,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie voorbeelden, Inge, en die PI stempels te leuk voor woorden!!!

    BeantwoordenVerwijderen