donderdag 23 mei 2013

Onderlinge Uitdaging, Wiebelkaart

Goedemorgen,
Vandaag een onderlinge uitdaging. Cornelie heeft ons uitgedaagd  om alle drie een wiebelkaart te maken. Hieronder kun je onze uitwerking zien, enjoy en laat je inspireren!
-WiebelKaart Inge-
Mijn kaart is gemaakt met diverse Die-namics.Ik heb het grootste rondje van de Circle STAX 1 genomen als uiteindelijk formaat. Daarop gemat met een kleiner rondje uit de Circle STAX 2. Het mooie van deze STAX is dat de rondjes allemaal precies in elkaar passen zodat je perfect een matje kunt maken van een andere kleur. Het geschulpte rondje is de grootste van de Open Scallop Doily Duo Die-namics.  Tekst komt van de Gift Card Greetings stempelset. Een klein lesje "hoe maak je een wiebel kaart" kun je vinden op mijn blog.
-Wiebelkaart Sandra-
Mijn wiebeltje is gemaakt met verschillende kleurtjes Card Shoppe cardstock, diverse Die-namics, 'n schattig Forever Friends stempeltje en ingekleurd met de Prisma potloden.

-wiebelkaart Cornelie-
Nogmaals het papier van Fancy Pants gebruikt. Die namics van My Favorite thing gebruikt voor het takje, bloemen en het label. Rode basis is cardstock Card Shoppe heavy weigt.


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorbeelden! Ik krijg ook helemaal zin om eens een wiebelkaart te maken, heb ik nog nooit gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor een wiebelkaart, ik heb het nog nooit gemaakt, als ik dit zo zie wordt het eens tijd om daar verandering in te brengen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend zijn ze alledrie! de onderste heeft prachtige bloemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wiebelkaarten
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze alle 3 super mooi. Hier krijg je weer ff inspiratie van.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zit helemaal te wiebelen van het genieten van al die leukertjes, geweldig hoor.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze blijven gaaf die wiebelgevallen! Leuke serie hier (zeer favoriet op Pinterest, zag ik) fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen