maandag 24 juni 2013

Inspiratiekaart!

Goedemorgen!

Vandaag heb ik voor jullie weer inspiratie, deze keer geen kaart, maar een geldmapje!
 Gemaakt met de materialen uit de Build a Card Kit juni.
Wat een variaties kan je daar mee maken zeg!
Deze keer heb ik alle roodtinten bij elkaar gezocht, en gecombineerd met kraftkleur.


De basis is een strook Card Shoppe, deze had ik nog over, en heb ik in 3-en gevouwen.


Rand met door de embossingmal gehaald, en de rest versierd met stroken papier, en het washi tape wat er bij zat.
Verder gebruik gemaakt voor de pocket, en de bloem, van die-namics van MFT.
Ook de tekst stempel op de pocket is van MFT.
Lint om het mapje mee dicht te strikken komt ook bij "bij Oma dee" vandaan!

Hopelijk heb ik jullie een beetje geïnspireerd!

Fijne dag!
Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Ik moet er voor morgen nog 3 maken, dus dat komt even goed uit...tof idee,
    Groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, ik heb de mal ook maar gebruik hem niet zo veel. Ziet er heel mooi uit Cornelie. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel gaaf, ook leuk om restjes op te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, een uurtje verder en ik heb er ook eentje gemaakt..superleuk om te doen! Dank voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige idee en heel mooi uitgevoerd, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen