zaterdag 15 juni 2013

NIEUW in de (web)winkel: TIDDLY INKS!

http://www.bijomadee.nl/c-2129595/tiddly-inks/

Sinds vandaag verkoopt Bij Oma Dee ook de stempeltjes van Tiddly Inks.


Voorheen waren deze stempeltjes alleen te koop via tiddlyinks.com. Ben er dus best trots op dat ik de eerste winkel in Nederland ben die dit merk mag verkopen. Ik vind ze zó leuk, word helemaal vrolijk van zoveel schattigheid!

En omdat ik vandaag zo vrolijk ben, ga ik 2 Tiddly Ink stempeltjes verloten. Het enige wat je hoeft te doen is een reactie achterlaten onderaan deze post. Woensdag 19 juni maak ik de 2 winnaars bekend.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,
Miranda
 


38 opmerkingen:

  1. Deze stempels zijn ontzettend leuk! Proficiat dat jij ze als eerste in Nederland mag verkopen, dat is inderdaad een reden om ontzettend vrolijk te zijn! Bedankt voor de kans om 1 van deze lieverdjes te winnen!
    Groetjes
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dat je als eerste in Nederland deze vrolijke leuke stempels mag verkopen.
    Heb deze stempel sinds kort ontdekt, nu is het stukken makkelijker te bestellen.
    Zal ik ook zeker doen.
    Bedankt voor de kans een van deze stempels te winnen. Nog en vrolijk weekend.
    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zo'n primeur in NL. ik kende het merk niet tot zo net. Inderdaad cute plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Ik heb een paar digi's en ze zijn echt leuk!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje zeg , zal eens snel gaan bekijken welke er nog meer van zijn...
    Ik doe graag mee en wens een ieder succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja wie wil dit nu niet winnen
    dus ik doe graag mee
    ze zijn ook bijzonder mooi
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk dat jij als eerste deze schattige stempels mag verkopen, ik kende ze niet maar ze zijn super mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie wat leuk dat je de eerste in Nederland bent die deze prachtige stempels mag verkopen! Ze zien er super schattig uit, ik heb ze nog nooit eerder gezien, ik stempel pas sinds kort en eigenlijk heb ik nog niet veel verder gekeken dan Magnolia en Sarah Kay, moet ik toch maar eens doen want deze stempels zijn zeker zo mooi en lief als Magnolia en Sarah Kay. Leuk dat je je vrolijkheid met ons deelt door stempels te verloten!

    Geniet van je weekend & wij wachten in spanning af wie de gelukkige winnares wordt...

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. had nog nooit van dit merk gehoord, maar vind dit een super mooie stempel en doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Miranda,
    dat is toevallig...vanmiddag dat merk gezien in de winkel en nu op je blog. kan mij wel voorstellen dat je vrolijk bent, wow, wat een eer als eerste in Nederland om dit te mogen verkopen. geweldig!!! dit unieke gelegenheid gun ik je van harte toe.
    ze zijn inderdaad erg leuk. de teksten die zijn ook zo leuk erbij. zo passend.
    ik waag ook een kansje.
    veel succes( en dank je wel voor je kopje koffie van vanmiddag)
    een goede avond toegewenst.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Miranda,
    Leuk om ze nu ook op je blog te zien in de mooie kleur blauw. Ze zijn zo schattig, dat zag ik vanmiddag al in de winkel. Gefeliciteerd met je primeur!!! Jouw winkel is een bezoek waard (méér dan één)! Bedankt voor de koffie en de tijd die je voor ons had, ik vond het heel gezellig!!!

    Ook al moet ik nog leren inkleuren, waag ik ook graag een kansje.
    Tot gauw en bedankt,
    fijne Vaderdag voor jouw gezin
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schatjes.... ik had ze nog niet eerder gezien!!! En bedankt voor de kans om er een te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Miranda, wat superleuk! Het zijn inderdaad schattige stempeltjes, stoere en niet tuttig!! Wel gevaarlijk weer voor mij... En tof dat je de enige bent en de primeur hebt!
    Fijne zondag, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een liefie is dit. Tof dat je deze in je winkel mag verkopen.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,

    Wauw, wat leuke stempels. Ik ken deze niet, maar die ziet er geweldig uit. Leuk dat je er weggeeft
    Dus, waag ik graag mijn kans.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw die zien er echt leuk uit .. dit wordt weer een nieuwe verslaving naast de magnolia's denk ik :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Miranda,
    dit zijn echt heel gave stempeltjes! En wat schrijf je er enthousiast over! Dat werkt wel aanstekelijk!
    Ik maak graag een kansje...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi, wat leuk dat je de eerste bent die deze stempels in Nederland mag verkopen! Ze zien er erg leuk uit! Ik maak dus ook graag een kansje om deze leuke stempels te winnen. Nu dus heel hard aan het duimen....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jee, wat leuk! Zowel dat je die (inderdaad hele gave) stempeltjes van Tiddly Inks als enige in Nederland verkoopt als het feit dat je er twee gaat verloten. Spannend!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattige stempel. Leuk, dat je als eerste in Nederland bent, die het mag verkopen.
    Wat lief ook, dat je twee stemepls gaat verloten. ik wil graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog plaatsen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat cool zeg deze stempeltjes, erg schattig :)
    Kan me voorstellen dat je daar wel vrolijk van wordt!
    Ik doe graag een gokje om mee te doen met je weggeefje, leuk!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Miranda, wat een super leuk stempeltje ga je weggeven! Ik doe gezellig mee hoor! Via het blog van Inge kwam ik op jouw blog, ik zie nergens staan dat ik me kan aanmelden als volgster, klopt dat? Zou het leuk vinden om je blog in mijn blogrol te zetten. Ik zie dat jullie ook een challenge hebben, leuk! En...misschien ligt het aan mijn pc hoor maar ik kan heel moeilijk de letters zien die in de grijze zijkant staan. Nog een fijne zondag gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marianne,
      Hoop dat alles nu beter te lezen is, heb de kleuren aangepast, want je had helemaal gelijk. In de linkerbalk vind je ook de mogelijkheid om je aan te melden als volgster. Ben erg benieuwd naar je kaarten, want ik ga er gewoon vanuit dat je snel een keer meedoet met een van onze uitdagingen.
      Groetjes,
      Miranda

      Verwijderen
  23. Love this! Thank you for giving a chance to win! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat gaaf!!
    Super dat je ze mag verkopen en dat je er dan ook nog 2 verloot...LEUK!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Miranda,

    Proficiat met deze primeur! Ik kende het merk nog niet maar ga er nu waarschijnlijk meer van zien op het blog van Bij Oma Dee. Ik doe graag mee met de verloting.

    Leuke zondag!

    Groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk nieuws! Ik volg Tiddly Ink al een hele tijd en heb onlangs mijn eerste stempel gekregen. Het is een vrolijk merk en prachtige getekende ontwerpen! Fijn dat we nu een adresje in NL hebben!
    Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat super dat je als 1e in Ned. de Tiddly Inks mag verkopen Miranda...ze zijn idd erg schattig...ook leuk te gebruiken bij de Bij Oma Dee's kits! Ik waag graag een poging.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja deze zijn gewoon te schattig!
    Ik kan het daarom natuurlijk niet laten om een reactie achter te laten!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw Miranda wat een leuk stempeltje. doe graag mee.
    Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit is een erg leuke stempel, ik doe ook graag mee met de uitdaging.
    Een hele eer voor jullie, dat je hem als eerste in Nederland mag verkopen!

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  31. gefeliciteerd met de verkoop van deze Tiddly Inks stmpeltjes
    graag wil ik een gokje wagen
    harstikke bedankt alvast, en de andere veel succes met de verloting


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een ontzettend schattige stempeltjes.
    Erg leuk dat je ze verkoopt en dat je zoveel verschillende hebt.

    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schattige stempels inderdaad! Lijkt me leuk om te winnen en te gaan gebruiken!
    Groetjes,
    Linda Medendorp

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk dat jullie deze stempeltjes nu ook in de winkel verkopen!! Nu wordt het wel heel aantrekkelijk om , als ik weer in het land ben, een bezoekje aan jullie winkel te maken!!
    Ik heb er een paar als digi gekocht bij Tiddly-inks.....en ze zijn allemaal zo ontzettend gaaf!
    Ik waag graag een gokje.
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh how adorable! Thank you so very much for a chance to win!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoe leuk zijn deze!!! Ik ga meedoen en waag een gokje. Ik wacht in spanning op morgen.

    BeantwoordenVerwijderen