zondag 30 juni 2013

Schetsuitdaging #7....to be continued!

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen woensdag kwamen Cornelie, Inge en Sandra even buurten in de winkel. Een mooie gelegenheid om lekker bij te kletsen. We hebben het ook over de schetsuitdaging gehad. Omdat juni blijkbaar niet zo'n knutselmaand is (of vinden jullie de schetsuitdaging te lastig?), hebben we minder inzendingen dan normaal. Daarbij staat de vakantie voor de deur en wordt er misschien ook minder geknutseld. We hebben dan ook besloten om schetsuitdaging #7 in juli door te laten lopen. Dat betekent dat jullie je kaartje tot en met 31 juli hier kunnen linken. Ter herinnering is hier ook nog een keer de schets van Cornelie.



Dus als je dacht dat je te laat was, of misschien nog geen tijd hebt gehad, is dit je kans! Veel succes!

Ik ga zo weer met Inge naar Hem voor de tweede dag van de Midsummertuinfair. Sandra en Cornelie komen vanmiddag ook langs, dus dat wordt gezellig!

Fijne dag allemaal!

Groetjes,
Miranda

5 opmerkingen:

  1. Aan de schets ligt het niet, die is juist ontzettend leuk! Bij mij is het de tijd die ontbrak. Maaaar... nu kan ik ook nog meedoen! Leuk! Ik ga komende tijd zeker aan de slag met deze sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je al verlof hebt. Ik mag nog 1 weekje werken en nadien, 3 weken verlof.

    Je kaartje is super.

    grtjs

    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,

      Sorry, nog niet goed wakker en bij en dus bij de verkeerde persoon gepost. Wel leuk dat de schets 1 maand langer duurt. Zo zal ik zeker nog wel kunnen meedoen.

      grtjs
      Clauda

      Verwijderen
  3. Hoi,
    dat is goed nieuws, want hij stond op mijn to do lijstje. Ook bij mij ontbrak de tijd zo eind van het schooljaar. Dus in juli zullen jullie zeker mijn kaartje zien!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de challenge verlengd is. Ik ga zeker proberen nog mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen