maandag 3 juni 2013

Uitslag schetsuitdaging #6

Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor de uitslag van de schetsuitdaging. Het was voor ons dit keer iets makkelijker om een keuze te maken, omdat we minder inzendingen hadden als normaal (was de schets zoooo lastig dan?). Het grappige is wel dat de top 3 evenveel punten heeft. Er is één kaartje dat er wat mij betreft echt uit springt en die heb ik dus uitgeroepen tot winnaar. Maar eerst de top 3:

Henriette

Karin
 
Jeanet
  Jeanet heeft de schets gebruikt om een pennendoosje te versieren. Echt een leuk idee voor een cadeautje.
 
De winnares van de schetsuitdaging is KARIN!!! Wat een geweldige kaart Karin, prachtig gedaan. Als je me even je adresgegevens wil mailen (miranda@bijomadee.nl), stuur ik de Enamel Accents zo snel mogelijk toe.
 
 

7 opmerkingen:

  1. Wauw!! Dat is helemaal gewelidig zeg!! Ik ga er eens voorzitten om de Enamel Accents te ontdekken ;p
    Ook van harte Jeanet en Henriette!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niet alle inzendingen gezien, maar die van Karin wel en dat was voor mij persoonlijk ook meteen een dikke winnares. Gefeliciteerd Karin! Jeanet en Henriëtte, jullie ook van harte met de top 3 plek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow gefeliciteerd dames prachtige kaarten hoor en Karin is de terechte winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super de top drie !
    Allemaal gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé wat leuk, een plekje in de top 3. Bedankt!
    En ook de andere dames van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartjes allemaal, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen