dinsdag 23 juli 2013

Build A Card-Kit Aug. Bonus Tag #2

Hee hallo en goedemorgen! Vandaag een bonus voorbeeld voor de mensen die de Build A Card-Kit van Augustus hebben ontvangen. Heb je de Kit niet? Dan kun je de tag natuurlijk maken met de materialen die jijzelf in huis hebt en de lay out ter inspiratie gebruiken. De tag is gemaakt met de Traditional Tags STAX Die-namics en Bazzill Card Shoppe maar zoals ik al eerder heb vermeld, een tag kun je ook heel makkelijk zelf snijden. (Er zijn tal van voorbeelden via Google te vinden) Ik heb wederom een aantal verschillende printjes genomen uit het Simple Stories paperpad oa. het vel met alle tekstje is uitermate geschikt om je zomerse tag mee te versieren. Het hartje heb ik uitgeponst met een hartjespons en opgeplakt met een foamje.
Allemaal een hele fijne zomerse dag...Relax and Put Your Feet Up, indien mogelijk ;)
Inge

5 opmerkingen:

  1. Mooie tag Inge. Is weer een mooie kit zo te zien ...! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke tsg heb je gemaakt Inge, lekker zomers, mooie kleuren! Bedankt voor je inspiratie. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige tag! Vind het zo jammer dat ik te laat was met bestellen. Hihihi, maar de volgende keer doe ik ook mee ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit! Ik zou dit nooit zo bedenken.
    Bedankt voor het leuke voorbeeld. Ik ga er mee aan de slag.
    Wat een leuk blokje papier in de kit trouwens.

    groetjes, Lian

    BeantwoordenVerwijderen