donderdag 18 juli 2013

Onderlinge uitdaging!

Goedemorgen!

Vandaag hebben we weer een onderlinge uitdaging op het program staan. De onderlinge uitdaging heeft Miranda bedacht, en was; "vakantiegroet". Toepasselijk voor deze tijd, én ook bij het papier waar we deze keer mee werken van Echo Park; Happy Camper.
Ook de schets nogmaals gebruikt, omdat de challenge met een maand is verlengd. Voor nog wat inspiratie om nog mee te kunnen doen!


-kaart Cornelie-

Mijn kaart is dus met de paperpad van Happy Camper gemaakt, en door de onderlinge uitdaging "vakantiegroet" heb ik de papiertjes met de tenten er weer bij gepakt.
Met de onwijs toffe die-namics van My Favorite Things "Accent it" heb ik Good Times gemaakt, want dat is de vakantietijd tenslotte! Voor de tekst de rand uit Blue prints 2 gepakt.
Het tentje gemaakt van de Triangles die-namic.

-Kaart Sandra-

Ook mijn kaartje is met het mooie Echo Park "Happy Camper" paperpadje gemaakt. De basis is weer Card Shoppe cardstock, embossingfolder, en een super schattig stempeltje van Paper Smooches Giddy Bugs
Of de uitdaging bij mij echt geslaagd is betwijfel ik, maar ik heb geen vakantie teksten of stempels : dus dan is dit mijn alternatieve "vakantie groet"........

4 opmerkingen:

  1. Super leuk gemaakt!

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei supergaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk hoor, het tentje is erg leuk bedacht, maar ook zonder de bijtjes is het geen zomer! Mooi gemaakt voor jullie beide, fijne vakantie, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vakantie tijd: goede tijd! Daar hoort voor de een kamperen bij, voor de ander een heerlijke wandeling door de natuur. Kun je ook de bijtjes horen zoemen.
    Fijne vakantie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen