maandag 23 september 2013

Inspiratiekaart Best Teacher

Dat het paper pad Echo Park Paper & Glue veelzijdig is, dat hebben jullie de afgelopen weken wel kunnen zien. Vandaag koos ik voor een zachte combinatie uit het blokje. Blauw/aqua/wit/bruin past altijd zo mooi bij elkaar! Ik maakte een verjaardagskaartje en een kaart voor een juf (voor een meester die van bloemen houdt, kan het natuurlijk ook best).



Linkerkaart:
Basis is gemaakt van Bazzil Card Shoppe, daarop een vlak uit het papierblokje van Echo Park en twee strookjes met brillenpapier uit hetzelfde blok. Ik heb daarna uit een wit vierkant een cirkel gesneden en opgevuld met een lichtblauwe cirkel van hetzelfde formaat. Daarop stippelpapier en een ander patroon met een tekst. Deze tekststempel is van Different Colors. Een touwtje en knoopjes maken het af. Oja, en nog twee vierkantjes met een hapje eruit...



Rechterkaart:
Voor de vierkantjes heb ik mijn vierkante pons gebruikt, zodat alle vlakjes echt even groot zijn. De randjes beinkt en de vlakjes in een patroon op het lichtblauwe Bazzil Card Shoppe geplakt. Wat verfspetters toegevoegd en Best Teacher gestempeld (uit de oude voorraad, merk weet ik niet meer). De bloem heb ik voorzien van een knoopje en natuurlijk ook een touwtje.





6 opmerkingen:

  1. Mooie al die kleurtjes bij elkaar.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw watis dit mooi!...
    prachtige kleuren combinatie en een schitterende bloem :)

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaarten. prachtig combinatie met de kleuren. mooie bloem en 'spetters'.

    BeantwoordenVerwijderen