donderdag 5 september 2013

Schetsuitdaging #8 in de verlenging!

Hee goedemorgen,
Zoals wij vorige maand al hebben laten weten, loopt schetsuitdaging #8 in verband met de vakantietijd nog een maandje langer door, dus tot 30 september. Speciaal voor de gelegenheid hebben de meiden van het DT zich nog een keer uitgeleefd op de schets van Cornelie. De resultaten zie je hieronder.
En mocht je nou denken "heeeeeej wat een boel inspiratie", dat klopt! Wij hebben Nadine gevraagd om de komende maanden met ons mee te doen. We zijn allevier fan van haar blog en vinden het geweldig dat ze JA heeft gezegd. Gezellig om je erbij te hebben Nadine :-))
Genoeg gepraat. Wat zijn de spelregels? Kopieer de schets en zet 'm op je blog tezamen met jouw interpretatie van de schets (let op: het moet wel duidelijk te zien zijn dat je de schets hebt gebruikt op je kaart/label/project!). Zet jouw link hier neer met behulp van Mr Linky en that's it... Heel veel plezier en succes!

Schetskaart Nadine


Nadine: "Zo leuk om een paar maanden voor Bij Oma Dee aan de slag te gaan! De schetsen zijn een leuke uitdaging om mooie kaarten te maken. Ik had natuurlijk al een kaart voor deze uitdaging gemaakt, dus ik moest wel iets anders bedenken. Daarom heb ik de schets een kwartslag gedraaid. Ik heb gekozen voor papier van MME (Cut & Paste Flair). Het kadertje met 'Bel mij' heb ik uitgeknipt uit het dessinpapier en daarover heen een vierkantje geplakt. De witte rand met cijfers heb ik geembost en daarna bewerkt met Stickles (clear rock candy). Verder spreekt de rest voor zich, volgens mij." 

-Inge-
Mijn kaart is gemaakt met als basis Bazzill Card Shoppe Marshmallow met daarop een matje van Candy Bar De ovalen heb ik uitgestanst met Oval STAX 1 en 2 Die-namics zodat het papier mooi een matje maakt. Alle figuurtjes zijn uitgestanst met de Bleuprints 7 Die-namics een hele leuke aanvulling op de vorige Blueprints. Het geweldig gave papier is van Echo Park Paper. Kaart is bedoeld voor iemand die geslaagd is voor bijvoorbeeld een schooldiploma. Het tekstje is gestempeld met Versafine Ony Black en komt van de LLD Journal It-Head of the Class

-Cornelie-
Basis Cardshoppe, en daar het dessinpapier van Echo Park "Paper & glue" in banen op verwerkt.
Vlinder, sierrand en tekst zijn van My Favorite Things.
Plakparels, strass steentjes en bedeltje maken het af!

-Sandra-
Ook mijn kaartje is gemaakt met het mooie papier van Echo Park "Paper & Glue. De basis Cardshoppe
cardstock, de leuke knoopjes  Embossingfolder Darice Buttons Background,  het schattige  PI meisje van MFT "Cute as a Button" ingekleurd met de Prisma potloden.



9 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt dames.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames, jullie zijn allemaal erg goed in inspirerende kaarten maken. Allemaal weer érg leuk. Ik ga hier ook nog mee aan de slag, moet wel lukken met de ruime inlevertijd! En super leuk dat Nadine jullie de komende tijd vergezeld, super leuke aanvulling door haar eigen stijl. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk dat Nadine jullie team komt versterken!

    Aan inspiratie geen gebrek. Mooie kaarten weer allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nadine is natuurlijk een supergoede toevoeging, en wat een mooie kaart! Maar niet alleen die van haar, het hele team maakt prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Nadine! Past perfect in het rijtje van de rest :)
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat Nadine jullie komtverwerken mooie toevoeging op het team, leuk, leuk en allemaal prachtige kaarten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen