dinsdag 17 september 2013

Wie wint het mutsenboek?

Hallo,

Had vanavond eindelijk tijd om de winnares te kiezen van het mutsenboek "Mijn Mutsi". Heb alle reacties op het blog en op Facebook bij elkaar gezet en willekeurige nummers gegeven. Toen via random.org een winnares getrokken. Dat was trouwens nog niet makkelijk, want volgens mij gebruikt de hele wereld die site. Enniewee, had ik hem eindelijk te pakken, heb ik hem ook weer gesloten voordat ik erbij nadacht dat ik een screendumpje had moeten maken om jullie te laten zien dat de winnares is geworden nummer 11 op mijn lijstje, oftewel
 
GERDIE!!!
 
Van harte gefeliciteerd Gerdie! Het is echt een heel leuk boek en ik weet dan ook zeker dat je er heel blij mee zal zijn.
 
Laat je me even weten waar ik het boek naartoe mag sturen?
 
 
Een fijne avond allemaal!
 
Groetjes,
Miranda

3 opmerkingen:

  1. Wow, wat leuk dat ik gewonnen heb! Ik ben hartstikke blij! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, Gerdie en veel plezier met haken en breien van de leukste modellen (-:
    Dank je wel, Miranda, voor de kans.

    Ben je trouwens een mooie armband rijker?? ((-:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerdie ... gefeliciteerd. Jij zit er warmpjes bij deze winter :) Bedankt voor deze leuke aktie Miranda. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen