woensdag 2 oktober 2013

Build A Card-Kit Oktober - Kadozakje Herfst!

Hee goedemorgen,

Een paar weken geleden ging ik op zondagochtend gezellig een bakkie doen bij mijn vriendin Anne. Ik ben zo'n miep die altijd te laat bedenkt dat wel leuk zou zijn om een bloemetje of iets anders mee te nemen, maar gelukkig heb ik een hobbywinkeltje (jaaaa echt waar) met genoeg spulletjes om zelf wat te freubelen.  Er stond hier al een poosje een grote doos met heel veel kadozakjes voor in de Build A Card-Kit en daar wilde ik zó graag wat mee doen, dat ik er eentje heb gepikt. Oh wat kan je veel met de zakjes, ik heb er een theezakje van gemaakt, met allemaal lekker smaakjes thee erin.


Ik was in de winkel bezig geweest om wat oudere paperpads af te prijzen en toen kwam ik deze tegen van Farm House "Sugar Hill". Lekker herfstig vond ik zelf en aangezien het herfst is besloot ik het blokje zelf te gebruiken (tenslotte was het de laatste). De voorkant van het zakje heb ik beplakt met designpapier waar ik eerst, ter hoogte van het "raampje" in het zakje, een ovaal heb uitgestanst. Langs het raampje heb ik blaadjes, eikeltjes en bessentakjes geplakt van de MFT Fall Foliage die-namics en stempels, allemaal in herfstkleurtjes. De nerfjes heb ik een glittertje gegeven met Wink of Stella Clear. (Wink of Stella is er in fineliner en brush uitvoering. De fineliner kan je gebruiken om bijvoorbeeld stempellijntjes een heel fijn en subtiel glittertje te geven, de brush is een kwastje en geschikt om grotere vlakken te "beglitteren".) Touwtje erom en een klein labeltje eraan en klaar was ik!

En Anne....die stuurde me een paar dagen later een appje, dat de rooibosthee die ik in het zakje had gedaan zo lekker was. Missie geslaagd dus.

Fijne dag!

Groetjes,
Miranda

7 opmerkingen:

  1. Nou, ik zou het wel weten...dit is veel leuker om te krijgen dan een bos bloemen! Gaaf zeg! Kom je eens gezellig bij mij een kopje thee drinken?? Haha...brabant..Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuk. Weer een goed idee op mijn lijst(je) erbij.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je leuk gedaan altijd leuk zo'n klein kadootje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er heel leuk uit en gaaf om cadeau te doen!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt onwijs gaaf geworden. Zo wil iedereen wel een zakje thee krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... van het laatste moment? Ken ik niet... ((-;
    Echt een super leuk cadeau om te geven!

    BeantwoordenVerwijderen