dinsdag 22 oktober 2013

Inspiratiekaarten BACK Oktober!!

Hoi!!

Ook ik heb me weer uitgeleefd met de BACK van Oktober! Wat een leuk pakket, en wat kan je er ontzettend veel kanten en stijlen mee maken, echt heel leuk!


Deze kaart heb ik ook gebruik gemaakt met de die-namics Christmas Greetings. Deze een sneeuw accent gegeven met de witte gelpen "Uni-Ball Signo".
De stempel van de kerstbal komt uit eigen voorraad, maar vond ik er zo mooi bij passen!
Bedeltje zat dan wel weer in het pakket.
Met vellum borders gemaakt.


Dit label is geïbspireerd op een label wat ik op Pinterest zag. Het transparante van het vellum, en de glitters e.d. erachter, zo leuk!


Deze foto later gemaakt, het werd al donker...
De basis zoals bij alle kaarten Card Shoppe. Als je dit eenmaal gebruikt, wil je niet anders meer!
Eigenlijk heel eenvoudig gehouden, maar de bloem van My Favorite Things is een echte blikvanger, dus niet veel meer meer nodig!

Ook ik heb nog wel een halve paperpad over. Zoveel als je uit de BACK kunt halen, het is zó de moeite waard!
Hoop jullie weer geïnspiraard te hebben, zelf heb ik er in ieder geval weer met plezier aan gewerkt.
Misschien niet 3 A-4tjes, maar toch....hè Miran?!

Hele fijne dag allemaal!

4 opmerkingen:

  1. prima inspiratie vind ik hier iedere keer weer op je blog Cornelie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt je weer heerlijk uitgeleefd met dit leuke papier. De tag met het vellum is zeker een leuk idee! maar alle drie je kaartjes zijn weer helemaal toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige ideetjes komen er weer voorbij uit de BACK, goed gedaan Cornelie!

    BeantwoordenVerwijderen