woensdag 20 november 2013

En de winnaar is.....


.....nou ja eigenlijk is het...en de winnaars zijn, want er waren maar liefst 6 cadeaubonnen te winnen, 3 in de winkel en 3 in de webwinkel. Weten jullie het nog? Dat ik cadeaubonnen zou verloten in verband met het 2-jarig bestaan van de winkel? Jaaaaaah.....nou valt het kwartje weer toch?

Nou, dan zal ik jullie maar niet langer in spanning houden. Ik heb lootjes getrokken en random.org nummers laten kiezen en dit zijn de winnaars:

De cadeaubon van € 40 gaat naar Stella Schellekens (webwinkel) en Gemma Witsen (winkel)
De cadeaubon van € 25 gaat naar Dineke te Morsche (webwinkel) en Edith de Heer (winkel)
De cadeaubon van € 10 gaat naar Rian Reijrink (webwinkel) en Linda Blijleven (winkel)

Van harte gefeliciteerd! Weet zeker dat jullie geen moeite zullen hebben de bon te besteden ;) Oh en ik weet jullie te vinden, dus de bon komt zo snel mogelijk jullie kant op.

Wil ik nog even iedereen bedanken die het 2-jarig bestaan weer tot een onvergetelijk feestje hebben gemaakt. Bedankt voor alle felicitaties, kaarten en cadeautjes. Volgend jaar weer!

Groetjes,
Miranda

5 opmerkingen:

  1. jipppie ik zie mijn naam staan hihi
    kan ik weer een nieuwe mal uitzoeken.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal van arte gefeliciteerd! Veel plezier met jullie prijs!

    BeantwoordenVerwijderen