dinsdag 26 november 2013

Inspiratie!!

Goedemorgen!

Een inspiratie kaart samen met een cadeautje heb ik voor jullie gemaakt. 
Met het papier van Carta Bella "Wild Flower".


Een schets van Pinterest gebruikt. Kijk maar op deze link.
Ik heb deze vrij letterlijk gebruikt. Vond h'm leuk!


De tag gemaakt met die-namics van MFT "Pierced Traditional Tags".
Gestempeld met diverse soorten stempels. Stukje washi tape.
Bovenkant heb ik een die-namic van de Blue Prints 6 voor gebruikt.
Hempcord zwart, en een lief klein hartje.


Doosje beplakt met restjes, wel leuk passend bij de kaart. 
Diverse labels van MFT gebruikt.

Zo heb je relatief snel een leuk setje gemaakt!

Fijne dag!

Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Enig! Superleuk gedaan, ik ben dol op tags en vind het gaaf dat je deze uit de pocket kunt halen voor een extra tekstje! Doosje is ook helemaal top :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heul mooi setje! En die tag past er zo goed bij, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er superleuk uit! Deze ga ik een keer liften!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best l;euk al die reacties van het team ;-)) thanks ladies!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh haha beetje laat, kan het nog? Ik vind je kaartje en het doosje ook helemaal geweldig.

    Doegie,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe dketch en een heel leuk kaartje & doosje!!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen