maandag 11 november 2013

Inspiratiekaart met Carta Bella - Wild Flower

Hebben jullie dit bijzondere papierblokje van Carta Bella al gespot?

Carta Bella - Wildflower

Het heet Wild Flower en het is er zo één die je helemaal te gek vindt of afschuwelijk! Ik (nadine) behoor tot de eerste groep en werd helemaal happy toen ik 'm in mijn DT-pakket vond. Toegegeven, het is een lastige om te combineren, maar ik ging de uitdaging aan. De ene na de andere creatie kwam in me op, heerlijk! Toevallig maakte ik deze kaart net voordat ik de nieuwe MFT BluePrints 9 zag. Ik had zeker een vooruitziende blik.


De basis sneed ik van Card Shoppe cardstock. Op de tag plaatste ik nog een tag op een roze matje met daarin een touwtje en daaraan een schattig belletje in de vorm van een hartje. Lief toch? Dat hartje heb ik terug laten komen onderaan de kaart. Op het hartje staat 'Laugh often', een mooi advies, dacht ik zo. Komt uit het papierblokje, handig! Twee stukjes washi tape en een paar enamel dots maken het geheel af.

Ik ben benieuwd wat jullie van dit papier vinden! En van de kaart natuurlijk. De komende week gaan jullie weer een aantal leuke kaartjes van de DT-leden zien. Een paar ook met dit papierblokje. Dus als je nog twijfelt, kijk deze week dan lekker mee.

4 opmerkingen:

  1. het zijn wel vrolijke kleuren.
    vindt je kaartje ermee ook leuk hoor
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. te gek blokje papier en een superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gemaakt. Ik zou niet weten hoe ik deze papiertjes zou moeten verwerken, maar jij draait er je handen niet voor om.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan het me goed voorstellen: je houdt van dit papier of juist niet. Dat schreef ik net ook bij Cornelie. Gelukkig zijn er heel veel verschillende smaken. Ik vind jouw kaartje leuk!

    BeantwoordenVerwijderen