maandag 25 november 2013

Inspiratiekaart met Webster's Pages - Family Traditions

Goedemorgen, een nieuwe week is aangebroken! Tijd voor weer wat leuke inspiratiekaartjes van het Bij oma Dee Tee. Ik maakte een hele serie met Webster's Pages - Family Traditions. Kleurtjes waar ik zelf niet zo snel voor zou kiezen, maar toch heel leuk te combineren. Het is een kwestie van proberen.
Daar gaat ie!



Hier de hele serie bij elkaar, wat een verschillende kaartjes toch! En zien jullie dat schattige doosje? Ideaal om geld in cadeau te doen, of een paar lekkere snoepjes. Met een paar kleine papiertjes kun je van het kraftdoosje (per 5 te koop in de webwinkel) een heel persoonlijke verpakking maken.


Voor de eerste kaart koos ik een basis van Card Shoppe Sour Lemon. Daarop een Marshmallow matje en een matje van dessin papier. Een cirkel met een matje dessin geruit papier daarbovenop. Op de cirkel heb ik drie rechthoeken geplakt en op het stippeltjespapier heb ik gestempeld met mijn MFT set Gift Card Greetings (Let op: nu nog in de aanbieding). Op een fishtailstrookje van Sour lemon ook een reepje met glitter card stock. De witte bloem is en blijft een mooie eyecatcher.


Ik houd niet van scheef, maar na veel schuiven belandden deze stroken toch scheef op de kaart. De basis voor deze kaart is een dessin papiertje uit het blokje, net als de drie verschillende stroken. Zie jullie die leuke houtnerf?! De vlinder heb ik uit Marshmallow Card Shoppe gesneden en een maatje kleiner uit Card Shoppe Citrus Slice. De tekst komt uit een velletje van het leuke Webster's Pages blokje en een touwtje en wat enamel dots maken het kaartje af.


Voor deze derde kaart koos ik een basis van Card Shoppe (maar die zie je hier niet haha). Ik plakte er diverse dessinpapiertjes op. Vooral die houtnerf blijf ik leuk vinden. Een cirkel van bloemen en daarop een tagje met een touwtje. en wat leuke dingetjes uit het papier geknipt. Er staat 'Tomorrow is the day'. Leek me wel leuk om iemand de dag voor een verjaardag/feest/jubileum etc. te sturen. Als ik daar op tijd aan denk, natuurlijk!

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Wij zijn natuurlijk benieuwd wat jullie doen met de spulletjes die jullie Bij oma Dee kopen. Plaats de kaartjes of projecten vooral op de Facebookpagina. Vinden we leuk!




6 opmerkingen:

  1. heey nadine,

    dat zijn prachtige creaties geworden!!!

    groetjes femke

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig!! Mooie serie, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wauw wauw! Wij vinden deze serie echt fantastisch!! :)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. stuk voor stuk super mooie kaartjes, Nadine!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes, zo fleurig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen