vrijdag 15 november 2013

Nog 1 nachtje slapen.......

 
 
...en dan bestaat Bij Oma Dee alweer 2 jaar!
 
Het wordt een gezellige boel, want het hele DT is aanwezig om het feest mee te vieren en je kan bij de meiden aanschuiven voor een leuke mini workshop.
 
Voor maar 3 euro kan je...
...met Cornelie een armbandje maken,
...met Sandra en Inge een stempelafdrukje inkleuren en er een gave tag van maken, of
...met Nadine een theezakje gevuld met waxinelichten versieren.
 
De opbrengst van de workshops komt geheel ten goede aan de inrichting van een kinderoncologie afdeling in het Westfries Gasthuis in Hoorn.
 
Zin om te shoppen? Sla dan morgen je slag, want je krijgt maar liefst 25% korting op het gehele assortiment (met uitzondering van de sieraden van Cornelie en de zelfgemaakte kaarten). Deze aanbieding is alleen geldig in de winkel.
 
Tot morgen!
 
 

8 opmerkingen:

  1. ohhhh jammer dat ik niet in de buurt woon 25 % wil ik ook wel hihi.
    toch een gezellige dag gewenst.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerden een hele fijne dag. Jammer dat ik niet in de buurt woon, ik had graag een workshop meegedaan. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Een hele fijne dag voor jullie!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEFELICITEERD!!! En echt balen dat ik zo ver weg woon, anders was ik zeker van de partij geweest! Maak er een leuke dag van...en ik ben blij dat je "bij Oma Dee" gestart bent twee jaar geleden!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst nogmaals gefeliciteerd !met het twee jarig bestaan!
    Vanmiddag in de winkel geweest!
    Eigenlijk had ik donderdag langs willen komen ,op weg van Bleiswijk naar Bolsward, maar toen lukte het niet meer !
    Zodoende werd het .."op de terugweg"!
    Hartstikke leuk om de winkel te bezoeken!!
    we kregen heerlijke koffie, met iets lekkers erbij! en...ook nog 25% korting! SUPER!!
    als ik nog eens in de buurt ben, kom ik zeker langs!!
    bedankt, succes verder en tot ziens!!
    Jacqueline
    www.stempel-tempel.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jacqueline,

      Wat leuk dat je een berichtje achter hebt gelaten op het blog. Vond het ook erg leuk dat jullie er waren. Ben altijd zeer vereerd als mensen speciaal naar de winkel komen.
      Heb even op je blog gespiekt, prachtige kaarten maken je zeg! Wie weet tot ziens!

      Groetjes,
      Miranda

      Verwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Hartelijk gefeliciteerd met het 2 jarig bestaan! Was graag gekomen om persoonlijk te feliciteren, maar was te ver weg helaas. Maar wie weet kom ik nog een keertje langs met ons Monique.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen