donderdag 21 november 2013

Onderlinge uitdaging, FEEST!

Het is weer tijd voor de maandelijkse onderlinge uitdaging op het Bij Oma Dee Blog. Deze keer is de uitdaging het thema FEEST! Logische keuze daar deze maand het 2-jarig bestaan van Bij Oma Dee wordt gevierd. Hieronder zie je onze uitwerkingen, wij hopen dat wij je kunnen inspireren, enjoy!


Ik heb ervoor gekozen om een feestelijk setje te maken. Als eerste de kaart die bij het zakje past. Is gemaakt met als basis Bazzill Card Shoppe Marshmallow. Daarop heb ik een lay out gemaakt met het lieve papier van Lawn Fawn-Into The Woods wat weer terugkomt in onderstaand zakje. Cirkels zijn gemaakt met de Circle STAX 1 Die-namics. Fishtails met de Fishtail Flags STAX Die-namics en de bloem met de Pretty Posies Die-namics. Tekst heb ik gestempeld met lichtblauwe inkt en is van LJD Birthday Sentiments.


Tijdens de feestelijke viering van het 2-jarig bestaan  was er oa de mogelijkheid om een zakje te versieren onder leiding van Nadine. Het DT schoof lekker aan en ieder heeft een zakje gemaakt naar het voorbeeld, altijd leuk als je een mooi uitgangspunt hebt. Het geemboste raampje vind ik superleuk gevonden! Het papier is van Lawn Fawn, Into The Woods.


Ik heb het DT pakket er weer bij gepakt, en wel het blokje "WildFlower" van Carta Bella.
Als basis kraft, en dit gesneden met de super gave nieuwe Blue Prints 9 van My Favorite Things. Zo tof.
Daarmee maak je in een hand omdraai een leuke tagkaart!
Bakerstwine, sequins, en sterren gemaakt van glitter cardstock, ook verkrijgbaar bij bij Oma Dee.
Stiksteekjes met uni-ball Signo.

-Kaart Sandra-

Voor mijn kaartje heb ik deze keer geen designpapier gebruikt maar alleen het Bazzill Card Shoppe cardstock. Hartjes MFT Die-namic Fluttering Hearts, stempeltje Penny Black, ingekleurd met de Prisma's. Touwtje (Hemp Cord) mag natuurlijk niet ontbreken en klaar is de kaart!


- Layout Nadine-

De vraag was een kaart, of project. Nu had ik daar direct het idee bij om een layout te maken met de foto's van het tweejarige jubileum. Tja, en dan leg je jezelf natuurlijk wel even wat druk op als pas afgelopen weekend het feestje is gevierd. Maar het is gelukt! Helaas kunnen jullie de foto niet zo goed zien. Maar volgens mij is het wel te zien dat dit het Bij oma Dee Tee :)
Voor deze layout heb ik het blokje Wildflower van Carta Bella er maar weer eens bij gepakt. Daar zit namelijk ook zo'n leuk houtnerf-papiertje in. Als je wel eens in de winkel komt, snap je dat ik daarvoor heb gekozen. De foto heb ik gemat op wit en blauw card shoppe cardstock. Voor de achtergrond gebruikte ik ook nog een stempel van Kaiserkraft die sinds kort in de winkel hangen.Een vlinder mocht natuurlijk niet ontbreken en de letters heb ik gestanst met mijn oh zo bruikbare MFT alfabet. Sequins voor een glittertje en een partystempeltje als finishing touch!

6 opmerkingen:

  1. super creaties ik vindt die egel zooooo leuk ook die tekst jammer dat er niet bij staat waar die van is.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaarten. Ik vind vooral het papier van Lawn Fawn-Into The Woods erg leuk. Die gaat op het verlanglijstje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van een creatief team kun je creatieve projecten verwachten. Deze verwachting maken jullie meer dan waar!!! Het is weer een genot om alles te bewonderen!
    Zaterdag heb ik zeer genoten, de sfeer is altijd goed. Bedankt! En Miranda, de verzorging was weer smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een mooie creaties hebben jullie weer gemaakt! Echt keigaaf.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Miranda,
    Had ik toch helemaal de vorige post gemist .......zie ik net in de binnen gekomen envelop dat ik een prijs gewonnen heb YESSSS, JOEHOE. Ontzettend bedankt, ben er echt giga blij mee en ga het zeker goed besteden in je webwinkel ;P !!!!
    Lieve groet en nogmaals dank,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen