dinsdag 5 november 2013

Uitslag schetsuitdaging #9

Hallo allemaal,

Een beetje vertraagd vanwege andere drukke bezigheden, maar hier is ie dan hoor.....de uitslag van schetsuitdaging #9.

Het was moeilijk kiezen deze keer en waar we het anders heel erg eens zijn met elkaar, lagen de voorkeuren dit keer verder uit elkaar, maar met één kaart die met stip op 1 stond....dat dan wel weer ;)
Zal jullie niet langer in spanning houden. Dit is onze top 3:

Kaart Rianne

Kaart Femke
 
Kaart Bep

En de onbetwiste winnares is wat ons betreft *tromgeroffel*.....FEMKE!!!
 
Van harte gefeliciteerd Femke, jouw kaart stond bij ons allevijf in de top 3!
 
Donderdag weer een nieuwe schetsuitdaging, dus stay tuned!
 
Fijne dag!
 
Groetjes,
Miranda


14 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd dames!
    mooie top 3!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie top 3! Gefeliciteerd dames en Femke gefeliciteerd als winnaar en veel pleziier met de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!
    Ik heb van de week ook alle kaarten bekeken en snap dat het erg moeilijk was om te kiezen. Ze zijn allemaal erg mooi. Knap dat jullie het toch weer eens zijn geworden.
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes hebben jullie gemaakt. Gefeliciteerd met de top 3 plaats!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat, mooie uitvoeringen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. word ik na een middag werken helemaal happy dat ik weer in de top 3 sta, lees ik er bijna overheen dat ik ook nog winnaar ben. er waren deze keer zoveel mooie kaartjes gemaakt dat ik alle anderen ook graag wil feliciteren.

    bedankt team van oma dee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een mooie top e! En ik vind de kaart van Femke echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaartjes! En Femke: prachtig! Gefeliciteerd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pracht top 3 en Femke Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Femke van harte gefeliciteerd met je 1e plaats het is dan ook een beauty, en tot mijn verbazing zag ik ineens ook mijn kaartje voorbij komen in de top 3 helemaal blij verrast bedankt.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen