donderdag 5 december 2013

And the winner is......

Goedemorgen,

Het heeft even geduurd,
Maar eerst moest de Build A Card-Kit worden verstuurd.
Gisteren bleef de winkeldeurbel maar bellen,
En had ik weer geen tijd om punten te tellen.
Maar vandaag moest het er eindelijk van komen,
Anders ga ik er 's-nachts nog over dromen ;-)
Onze nummer 1 staat met stip bovenaan,
De nummers 2 en 3 komen er vlak achteraan.
Hier is onze top 3,
Wie zou er gewonnen hebben? wie oh wie......

En nu stop ik met rijmen en dichten.....pffff vermoeiend is dat zeg!

Kaart M@rjan
Kaart Mariken
Kaart Anja
 
En de winnares is......MARIKEN! Van harte gefeliciteerd Mariken. En omdat je zo weg bent van Tiddly Inks digi's stuur ik je een "echte" Tiddly Inks stempelset. Ik hoop dat je hem leuk vindt.
Marjan en Anja krijgen allebei een achtergrond stempeltje van Kaisercraft!
 
Iedereen die mee heeft gedaan met de schetsuitdaging, heel hartelijk bedankt voor jullie creaties. Sommigen hebben hun kaartje zelfs opgestuurd...zo leuk om te krijgen. Ze staan ook allemaal in de winkel te pronken.
 
Deze maand is er geen schetsuitdaging in verband met de feestdagen, maar wel veel inspiratiekaartjes van de meiden en natuurlijk hun onderlinge uitdaging.
 
Een fijne Sinterklaasavond allemaal!
 
Groetjes,
Miranda

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames! Hele mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi kaarten zijn dit, terechte winnaressen en zoals ik al had geschreven......volgende keer veel meer out of the box gaan denken!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat dames erg mooie kaarten.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke blogpost, Miranda!!!! :)
    mooie top 3, gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke top 3!
    Gefeliciteerd Marieken, Marjan en Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiep, hiep, hoera voor Mariken!
    Mooie top 3, hoor!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOh, wat leuk, daar ben ik echt blij mee!!! En dat op 5 december, dat is een echt cadeautje!!
    De twee andere kaarten zijn prachtig, jullie gefeliciteerd dames!!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zag ik in mijn leeslijst ineens mijn eigen kaartje, wat een leuke verrassing dat ik in de top 3 sta! En er hoort nog en prijsje bij ook! Mariken, jouw kaart vond ik ook zo gaaf! Die van Anja trouwens ook, allebei van harte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd meiden, het zijn prachtige kaarten
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow valt hier toch net een leuk stempeltje in de bus he hoe kan dat? Heb ik gewonnen wow gaaf hoor bedankt voor het leuke kadootje, hi,hi. En natuurlijk Mariken en Marjan ook van harte. Mooie kaarten meiden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dat was nog eens een leuke verrassing dan. Veel plezier ermee.

      Groetjes, Miranda

      Verwijderen