maandag 9 december 2013

Behoefte aan een beetje inspiratie?

Nou, dan ben je deze week aan het goede adres op het blog van Bij oma Dee! Want er liggen weer leuke spulletje in de (web)winkel en daar heeft het Dee Tee weer een hoop leuks mee gemaakt. Ook al voor valentijnsdag, maar ik bleef nu nog even in winterse sferen.


Voor deze kaart gebruikte ik als basis Butter Mints Cardstock. Daarop maakte ik met behulp van een stencil van Clear Scraps. Ik moest even uitvogelen hoe ik daar iets mee kon doen, hoor. Ik heb met distress inkt en mijn sponsje over de sheet gewreven en dit krijg je dan als resultaat. Maar deel vooral jullie ideeën met ons! Het papier dat ik heb gebruikt is van Bo Bunny - Woodland Winter. Heel mooie winterse motiefjes. Daar kan een sneeuwpopje natuurlijk niet bij ontbreken. Die kwam toevallig tevoorschijn uit de kerstdoos, dus stempelen en paperpiecen maar! Vond het touwtje er wel stoer bij.

De hele week vind je weer van alles aan inspiratie op dit blog, so stay tuned!



7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig Nadine, en wat een schattig sneeuwpopje. Leuk ook het stencil op de achtergrond.

    Groetjes,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi zeg, ik heb het stencil ook gebruikt wat leuk om te doen is dat zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat papier is zo gaaf. En het sneeuwpopje, zucht! Schattig! De banner met het touw is ook helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Nadine wat een lief sneeuwpopje :) & werkelijk een prachtig kaartje!

    Lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje! En inspiratie kan ik wel even gebruiken. Dus dank je!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart! Het sneeuwpopje is een schatje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi, weet je zeker dat je deze kaart zelf hebt gemaakt hihi grapje. Errug leuk, zie best wel leuk om te maken toch?!

    BeantwoordenVerwijderen