woensdag 25 december 2013

Hello!


Hallo en goedemorgen op deze 1e Kerstdag! Vandaag een Inspiratie kaartje gemaakt met het Bo Bunny designpapier Woodland Winter (helaas op dit moment uitverkocht). Basis van mijn kaart is Bazzill Card Shoppe Marshmallow met daarop een laagje Gummy Worms en Chocolate Malt.

Daarna heb ik verschillende maten cirkels uitgesneden met Circle STAX 1 en Circle STAX 2. De Hello tekst is gesneden met de Happy Hellos Die-namics. De Fisthails zijn gesneden met Fisthail Flags STAX Die-namics en op één van de fishtails heb ik de tekst gestempeld met bruine inkt en de Sending Thanks stempelset. Het leuke sneeuwpoppetje is een charm (staat niet in de webwinkel maar je kunt even mailen:-)). Ik heb hier zwart Hemp Cord doorheen geregen en verder nog wat enamel dots en sequins aan de kaart toegevoegd.

Allemaal een hele fijne 1e Kerstdag!
Inge

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart! Het mooie papier doet al de helft. Ik heb het ook gekocht, maar ik heb er nog niet eens wat mee gedaan. Tss! Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi, Inge!

    fijne kerstdagen voor de hele ''Bij Oma Dee'' team!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt namens het BIj Oma Dee team!!! Hopelijk heb jij ook fijne dagen achter de rug!

      Verwijderen
  3. Ook hier weer een prachtige kaart en wat een toffe sneeuwpop!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie strakke kaart! Het sneeuwpopje is super en maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen