donderdag 19 december 2013

Wikkel ChocoladeMelk

Het is weer tijd voor de maandelijkse onderlinge uitdaging op het Bij Oma Dee Blog. Deze keer is de uitdaging om een wikkel te maken om bijvoorbeeld een sachet chocolademelk. Hartverwarmende post is altijd leuk om te krijgen maar misschien nog wel leuker om te versturen!

-Voorbeeld Inge-
Voor mijn wrap heb ik gebruik gemaakt van de Build A Card-Kit van December. Bijgesloten zijn een aantal paperbags (blokzakjes nu ook in het wit verkrijgbaar!) Ik heb het zakje dubbelgevouwen en met een stuk ScorPal tape van 1/4 inch dichtgeplakt aan de zijkant. Als je dit precies doet past het zakje Chocolademelk goed tussen de ruimte die je nu krijgt. Het zakje is versierd met materialen die in de Build A Card Kit van December zitten oa. het cardstock en designpapier van Echo Park Paper "Keepin' Cozy". 
Je houd nu aan de achterkant de originele opening van het zakje open waardoor er ruimte ontstaat om een extra tag in te schuiven. En... klaar voor verzending naar iemand die het goed kan gebruiken!


Ook een verpakking van mij voor een zakje Chocolademelk!
Basis Cardshoppe en deze gerild op 9cm, 19cm, en 28cm. Zo past het zakje chocolademelk er precies tussen. Deze heb ik in de verpakking met een stukje tape.
Bovenkant heb ik gesneden met een die-namic van de set "Blue Prints 5"
Het dessinpapier komt van het blokje Bo Bunny "Woodland Winter".
Wikkel op maat gemaakt, en deze ook beplakt en voorzien van een feestelijke strik en deze is gemaakt met een die-namic van My Favorite Things
Tag er aan gemaakt met de set Pierced Traditional Tags.
Lief klein bedeltje eraan gehangen.

-Voorbeeld Sandra-
Mijn verpakking is gemaakt met Corrugated Cardboard van Joy!crafts. Op maat van het cachet dubbel gevouwen. 'n band erom heen gewikkeld met Card Shoppe Marshmallow 'n strook designpapier van het mooie Bo Bunny paperpad "Head over Heels" erop geplakt daarop het schattige MFT sneeuwpopje "Happy Heart Snowmen" en ingekleurd met de Prisma potloden. Het woordje Hi komt van de supergave MFT Die-namic set Happy Hellos (nog steeds met een flinke korting in de webwinkel) 


In de binnenkant het cachet aan de bovenkant vastgeplakt. De andere kant een stuk Card Shoppe Marshmallow geplakt waar je een persoonlijk woordje kan schrijven. Op het cardboard zelf schrijven gaat een beetje moeilijk omdat je er gauw doorheen drukt. 


Wat verrassend, ik heb ook een zakje gemaakt! De basis is van kraft. Daarop heb ik dessinpapier geplakt met stippels (uit het blokje Bo Bunny "Woodland Winter"), een redelijk rustige kleur basis. Aan de bovenkant van het rechthoek heb ik een hoek eruit gesneden, daarachter zit het chocozakje. Doordat de bodem van het zakje dicht is, kun je die er uit schuiven aan de bovenkant.
 Op een cirkel uit het dessinpapier heb ik een leuke kerststempel gestempeld. En daarbovenop een mooie My Favorite Things-strik die ik van een lieve Sinterklaas kreeg. De strook die ik over de lengte van het zakje heb geplakt, heb ik meerdere keren gevouwen en over elkaar geplakt. Geeft een feestelijk effect. Wat sequins erbij en je hebt heel snel een leuk cadeautje.

Veel plezier als jullie zelf ook zoiets gaan maken. En jullie creaties mogen jullie altijd met ons delen. Bijvoorbeeld via Facebook. Be creative!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen