dinsdag 28 januari 2014

En nog meer inspiratie met het blokje "Your's Truly".

Goedemorgen!

Weer een aantal kaarten ter inspiratie. Het DT pakket er weer bij gepakt, en diverse kaarten gemaakt met de paperpad "Your's Truly" van Pebbles.


Een groot formaat kaart, omdat ik deze vierkantjes wilde verwerken.


Ook nog een van de transparante zakjes gepimpt. Zo kun je op een originele manier geld geven of een cadeaukaart.


Deze kaart onstond door het dessinpapiertje. Dat deed me denken aan een snijmal. Je kunt ook de die-namic gebruiken van MFT.
De basis is net als m'n eerste kaart van Card Shoppe, dat als je het eenmaal gewend bent, je niet meer anders wilt!
Verder aangekleed met bloem, brad, touw, pearlmaker, maar je kunt natuurlijk ook 
Van alles mogelijk dus met dit papier!

Fijne dag!
Groetjes Cornelie

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten en wat een ontzettend leuk papier!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super, Cornelie! De tweede en derde vind ik het mooist. Van cardshoppe heb ik ook wat kleuren liggen, fijn spul!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer inspirerende kaarten! De tweede is mijn favoriet (-:
    Tot zaterdag ((=

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, jij bent aardig bezig geweest! Wat een toffe kaarten, mooi papierblokje met gezellige, frisse kleuren!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaarten met dat papier.
    veel succes zaterdag. helaas kan ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen