maandag 13 januari 2014

Inpsiratiekaart - MME Lost & Found Record it! Antique

Deze week laat het DeeTee weer een aantal inspiratiekaartjes zien. De onderstaande kaart maakte ik met het papierblokje My Mind's Eye - Lost&Found Record it! Antique. Dat is een hele mond vol voor een blokje dat in mijn papiercollectie natuurlijk niet mocht ontbreken. Zwart en wit vind ik namelijk zooooo mooi! Toch had ik nog best moeite met het combineren van deze papiertjes, voor mijn gevoel werd mijn kaart een beetje deprimerend door deze natuurlijke tintjes bij elkaar.


Als basis gebruikte ik Bazzil Heavy Weight Cardstock, Butter mints . Daarop een laagje Chocolate Malt. Vervolgens aan de bovenkant en onderkant twee verschillende soorten dessinpapier uit het blokje geplakt. Met Butter mints heb ik een vorm gesneden m.b.v. een stans uit MFT Blueprints 3 en erbovenop met Marshmellow een cirkel mét gaatjes uit dezelfde serie Blueprints. En ik kan het jullie niet vaak genoeg zeggen: wat zijn die Blueprints toch leuk te combineren! Het raster met rechthoeken komt uit Blueprints 2 en de met accolade heb ik gesneden uit Blueprints 5. Daar zitten trouwens ook die super leuke bloemetjes bij. 3 laagjes op elkaar van hetzelfde cardstock, mooi effect! Op de cirkel heb ik een MFT stempel met zwart afgedrukt. Als finishing touch een beetje bling.

Ik ben heel benieuwd met wat voor projecten jullie bezig zijn. Ik vind het wel heerlijk om de kerstkaarten even achter me te laten en weer 'gewone' kaarten te maken. Deze week vind je er in ieder geval weer genoeg inspiratie voor op het Bij oma Dee blog. So Stay Tuned!

Groetjes,

Nadine




11 opmerkingen:

  1. Helemaal niet deprimerend, mooi juist! Wat een geweldig kaartje!

    Groetjes,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super leuke kaart juist, heel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Zeker niet deprimerend, juist sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat en prachtig kaartje. Heel mooi! Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit een rustige kaart met een chique uitstraling. Heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een pracht kaart is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is alles behalve deprimerend, mooi zeg! Ik word wel vrolijk van deze kaart, je hebt mooie kleuren en details toegevoegd aan de zwart-witte papiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chique is het woord waar ik het eerst aan denk en totaal niet deprimerend.Erg mooi ook, Nadine!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een real bjoetie zal je bedoelen gekkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 'm heel erg mooi Nadine, ik hou wel van die natuurtintjes! Leuke lay out :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sluit me bij de rest aan, helemaal niet deprimerend! Een heel stijlvol en mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen