maandag 27 januari 2014

Inspiratie: Lief, zoet en een tikkeltje stoer

Goedemorgen! Een nieuwe week en het zal er een zijn met volop inspiratiekaartjes van het DeeTee. Met het paperpad Yours Truly van Pebbles heb ik de volgende kaartjes gemaakt:

Het zwart/grijze voor een stoere touch!

Voor de eerste kaart heb ik een basiskaart van Card Shoppe gesneden (13x13 cm). Verschillende dessinpapiertjes op maat gesneden en over elkaar geplakt. Van roze card shoppe een vierkant met cirkels gesneden (MFT Peek-a-Boo squared die namic). Daarin witte cirkels en met een ronde pons heb ik nog meer cirkels geponst uit het dessin papier. Op de tekst ballon (uit eigen voorraad) heb ik de tekst CONGRATS gestempeld. Die komt uit de MFT set Gift Card Greetings (helaas uitverkocht momenteel). De bloem heb ik gemaakt met bloemen uit mijn eigen stansencollectie, maar dat lukt natuurlijk met alle willekeurige bloemenstansen.


Een zoetsappig geboortekaartje voor een meisje. Ook hier komen weer heel wat cirkels naar voren. Ik ben daar gewoon gek op. Ook een Fish tail gebruikt met een lief bloemetje. Zo op elkaar hebben de cirkels wel iets weg van een beschuit met muisjes, vinden jullie niet?


Ook voor een pas getrouwd stel, kun je wel iets met dit vrolijke papier blokje van Pebbles. Ik heb de basis heel eenvoudig gehouden. De belletjes maken de kaart af. Zijn ze niet schattig? En ze kosten maar 10 cent per stuk! 

Houd deze week het oma Dee blog goed in de gaten voor nog meer leuke creaties!



10 opmerkingen:

  1. nou, Nadine, je hebt weer een schitterende serie gemaakt. geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaarten hoor, heel stijlvol strak, prachtig afgewerkt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Nadine, ze zijn stuk voor stuk erg mooi!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, wat zijn ze mooi!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van jouw ronde vormen (hihi) op je strakke creaties. Elke kaart heeft weer wat leuks. Op de 1e is je bloem echt super mooi. Op je 2e is de vorm van een beschuitje idd herkenbaar, leuk! Je 3e is mijn favo, wat ik daar leuk aan vind is te lezen op je eigen blog. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De titel van dit bericht zegt genoeg, hier heb ik niets meer aan toe te voegen. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Ja, de belletjes, die zijn the finishing touch op deze chique kaart!

    BeantwoordenVerwijderen