dinsdag 14 januari 2014

inspiratie....

Goedemorgen!

Vandaag was het weer mijn beurt om een inspiratiekaart te maken. Het DT pakketje er weer bij gepakt, "Pebbles" Yours Truly want de kleurtjes spreken mij toch wel heel erg aan, én het is dan misschien valentijn papier, ik wilde laten zien dat je er heel geschikt ook een verjaardagskaart mee kunt maken...No Problem!


Leuke papiertjes te over, dus aan de slag!
Basis is natuurlijk weer Cardshoppe. Bloemetjes als basis en dit gemat op zwart cardshoppe.
De nieuwe Blue Prints 11 erbij gepakt en daar het golf gedeelte mee gemaakt, en ook weer gemat. Vierkantjes uit het dessinpapier geknipt, en deze ook gemat op zwart CardShoppe.


Ook de Precious Polaroids, die-namics van MFT heb ik gebruikt, en ook daarin een vierkantje van het dessinpapier voor gebruikt.

Birthday ook een die-namic van MFT. Tekst happy is gestempeld en is een deel van een stempel van MFT, welke inmiddels niet meer verkrijgbaar is.

Verder een Hempcord, en Enamel Dots, voor de leuk!
Dat was mijn inspiratie voor deze keer. Morgen weer een nieuwe op dit blog!!

Fijne dag!
Groetje Cornelie

8 opmerkingen:

  1. Wat een toppertje! Lekker vrolijk...ik hou d'r van.

    Doegie,
    Miranda X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dus echt een gezellig, vrolijk kaartje. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf is je kaart en wat een onwijs leuk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie uitwerking met heel leuk fris papier. Gaaf!. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaah gelukkig kun je er ook niet-valentijnkaartjes mee maken! Goed idee van je om dat te laten zien. Ik heb het gisteren ook geprobeerd, maar nog niet helemaal gelukt hihi. Ik vind die golf-vorm zo leuk en dat past ook precies over de breedte van je kaart, toppie!

    BeantwoordenVerwijderen