woensdag 15 januari 2014

Inspiratiekaart #3, XOXO

Hee goedemorgen allemaal. Vandaag een inspiratie kaartje van mij. Mijn kaartje is gemaakt met als basis Bazzill Card Shoppe Marshmallow met daarop een laagje Licorice Twist en weer Marshmallow. Het mooie kleurige designpapier wat ik heb gebruikt is van Pebbles Yours Truly. Het zijn dé kleuren voor de nieuwe wedstrijd op het blog. Voor meer details klik je HIER

Verder heb ik de lay out gemaakt met de leuke Treat Pocket Die-namics, de Staggered Heart Border Die-namics en de mooie bloem is gemaakt met de Plentiful Petals Die-namics, knoopje erop nog hier en daar wat enamel dots, bling...klaar is een kaartje voor  een lieve vriendin of ... geliefde ;)

Een hele fijne dag vandaag!
Inge

3 opmerkingen:

  1. Een topper als je het mij vraagt haha, heel mooi met die pocket!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! De hartjes die-cut komt hier echt mooi tot z'n recht. Leuk papier ook, ik zag dat het ook alweer uitverkocht was, haha. Dank voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige mooi kaart
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen