donderdag 9 januari 2014

Kleurwedstrijdje


Deze maand een nieuwe wedstrijd op het Bij Oma Dee Blog: maak een kaart met de kleuren roze, aqua én zwart (zoals op de afbeelding hierboven).

We gaan richting Valentijn...dé gelegenheid om je vriendin, zus, man of wie dan ook een leuke kaart te sturen. Het Bij Oma DeeTee is alvast aan de slag gegaan om jullie wat inspiratie te geven met dit kleurenschema.

Doe je gezellig mee? Plaats dan je kaart onderaan dit bericht met behulp van Mr Linky. Je kan meedoen tot en met 31 januari. Heel veel plezier en succes!

-kaart Cornelie-

Basis Cardshoppe, daarop een stuk dessinpapier van de paperpad Pebbles "Yours Truly", en deze gemat op Cardshoppe zwart.
De journaling komt ook uit de paperpad. Het leuke transparante envelopje is ook bij Miranda te verkrijgen.
Hart is een die-namic van de nieuwe release, en de kleine doilie is ook van MFT, en mocht ik van Inge gebruiken.
-Kaart Inge-
Mijn kaart is gemaakt met als basis diverse kleuren Bazzill Card Shoppe. Daarop heb ik verschillende vormen Die-namics gebruikt uit het Pebbles - Yours Truly designpapier. Kleine hartjes zijn van de Staggered Heart Border, het grote hart is van de TRANSFORM-able Heart Full Of Love en de mooie wave komt van de Bleuprints 11 Die-namics.
Hier en daar nog wat sequins en glittergaren en...klaar!

-Kaart Sandra-
Mijn kaartje is gemaakt met als basis verschillende kleurtjes Bazzill Card Shoppe, design papier Pebbles Yours Truly, een schattig Forever Friends stempeltje "Thinking of You" ingekleurd met de Prisma's.


-Kaart Nadine-
Voor mijn kaartje heb ik ook dat leuke blokje van Pebbles Yours Truly gebruikt. Zoals jullie kunnen zien vielen we allemaal wel zo'n beetje voor dezelfde velletjes. Het streepje is in ieder geval favoriet! Ik plakte een strook ervan aan de zijkant. Het andere deel van de kaart heb ik met andere motiefjes beplakt. Randjes zijn allemaal beinkt. Op een blauw velletje uit het blokje plakte ik zo'n leuk transparant envelopje. Er zit niets in, maar ik maakte 'm dicht met een strikje van hemp cord. Op een zwart rechthoek van Cardstock heb ik zes vierkantjes uit een van de dessinpapiervelletjes geknipt. Willekeurig wat teksten en leuke plaatjes. Ook de pijltjes zijn uit het papier geknipt. Die deed ik erbij voor de finishing touch.
***
Wow wat een geweldige kleurencombi, dat roze met aqua en zwart! Ik word er blij van en ik hoop dat jullie geinspireerd worden om ook aan de slag te gaan.

De prijs? 3 VersaMagic inktpadjes in de kleuren Pixie Dust (roze), Sea Breeze (aqua) en Midnight Black (zwart). VersaMagic is hele fijne pigment gebaseerde inkt met een krijt-achtige finish.

Zet hem op!



7 opmerkingen:

  1. kei leuke uitdaging ga er eens goed over na denken.
    mijn nieuwe bestelling zal zeker van pas komen hihi
    groetjes rian.

    zeer mooie voorbeelden dames

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke uitdaging, mooie kleuren, daar kan je zeker iets mee! Mooie voorbeelden van het team. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen jullie de eerste kaart plaatsten heb ik deze paperpad aangeschaft. Wat een droppie. Kan er niets aan doen maar kon het niet laten mijn inzending ook te maken met dit mooie papier. Ook al ben ik dan misschien wat minder orgineel wat betreft papierkeuze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging en prachtige voorbeeldkaarten!! Dank jullie wel hiervoor!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is op het nippertje maar hij staat er :p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfff...op de valreep! Ik vind het zo'n mooie kleurencombinatie, die kan ik niet voorbij laten gaan!!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen