vrijdag 31 januari 2014

Sweet 16!

Hee goedemorgen,

Vorige week is mijn nichtje Suzan 16 geworden. Pffff gisteren had ik haar nog als pasgeboren baby'tje in mijn armen en nu is ze een lange slanke tante, zit ze alweer in 4 HAVO, doet ze fanatiek aan korfballen en weet ze aardig goed wat ze wil. Kortom een leuke griet met pit! Ben hartstikke trots op d'r.

Zondag vierde ze haar verjaardag. Geld wilde ze hebben, want dat is wel zo makkelijk. Nu wil ik haar spaarpot best een beetje spekken, maar ik vond het niet leuk om alleen maar geld te geven, je wordt tenslotte maar één keer 16.

Dus ben ik met Anouk wezen shoppen. Van de meiden van het DT heb ik in november zo'n onwijs leuke letterbak van Action gekregen, en die hebben wij dus ook voor Suzan gekocht en gevuld met allemaal kleine hebbedingetjes. Een lipglossje waar ik een leuke verpakking omheen heb gemaakt, een ideetje wat ik heb gepikt van Judith. Verder een setje met schattige tapejes (hier heb ik een zelfgemaakt bloemetje op geplakt), een houten hartje, een boekje met sticky notes (ook weer met een zelfgemaakt bloemetje), lekkere maskertjes, een doosje waar brads in hebben gezeten volgepropt met tictacjes en leuk versierd (dit heb ik dan weer gepikt van Inge) en ik heb nog even snel een uiltje gehaakt. Tenslotte nog een envelopje met inhoud en klaar was ons cadeau. Suzan vond het hartstikke leuk.

Gelukkig heb ik zelf ook al zo'n gave letterbak ;)

Fijne dag allemaal!

Groetjes,
Miranda

21 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens creatief bezig zijn :)
    Leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan! Wat een gaaf kado om te maken én te ontvangen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal ik mijn verjaardag ook alvast doorgeven ;-). Super hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig!!! complimenten, Miranda en bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kei leuk deze letterbak.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk gedaan. En, ja wat gaat de tijd hard, dat zie je dus aan de kinderen om ons heen.
    Gisteren had onze kleizoon een uitvoering over Shakespeare op school. Alles in het engels (hij is 14) en opeens zag ik hem weer lopen aan de hand van opa op zijn kleine gele laarsjes maat 19 en maar kletsen.
    Nu heeft hij maat 45 geloof ik. Ja, de tijd gaat snel gebruik hem wel -:)
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww wat een inspiratie en goed idee.Prachtig gedaan Miranda, moet je vaker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat superrrrr gaaf Miranda, en zo'n leuk idee
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan me voorstellen dat ze hier blij van werd, het ziet er super uit Miranda!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat leuk zeg!!! Geloof goed dat ze er heel blij mee was. Super gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig cadeau! Zoiets is niet alleen leuk om te krijgen, maar ook om te maken.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dat leuk gemaakt zeg, echt een topcadeau!!
    Fijn weekend, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He, tapejes! Leuk! ;-) Maar dit is super leuk natuurlijk om te ontvangen, op welke leeftijd dan ook. Je hebt hem heel persoonlijk gemaakt met alle kleine cadeautjes, helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hey...dat is gaaf voor je nicht. inderdaad wat jij ook hebt gekregen zag er ook zo mooi uit. wat een inspiratie, nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. SUPER leuk!
    Wist je dat ik binnenkort ook 16 word?!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ... jammer, daar trapte je niet in ...

    ((-: haha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Miranda,
    dat ziet er echt heel erg gaaf uit zeg. Dat ga ik onthouden. Mijn nichtje is in oktober jarig en word dan 15, kan natuurlijk ok ;)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen