dinsdag 4 februari 2014

Build A Card-Kit #1 Easel Kaartje


Hee hallo! Ik hoop dat iedereen de Build A Card-Kit inmiddels heeft ontvangen, vast wel! Vandaag de uitleg mét foto's van het Easel Kaartje wat in de kit word beschreven.


Snijd een stuk BCS Marshmallow van 10,8 x 28 cm. Dit is de helft van het vel cardstock in de lengte doorgesneden. Ril en vouw dubbel, dit is de basis van je kaart.  


Nu gaan we de easel maken. Vouw de kaart open. En ril op de helft van de voorkant van de kaart. Dat is in dit geval 2,75" Inch of 7 cm



Vouw om naar binnen  zodat je een opstaande driehoek krijgt.



Om de kaart in een driehoekje te laten staan zonder dat deze wegglijdt heb ik aan de binnenkant van de kaart een strookje designpapier met foam tape opgeplakt. Je kunt daar eventueel nog een extra tekstje op stempelen, zoals ik hier heb gedaan.


En voila een Easel kaartje die je gewoon plat kunt opsturen in een envelopje.

Gebruikte stempels zijn van Paper Smooches: Party Posse, en Slang Gang

Allemaal een hele fijne dag!

10 opmerkingen:

  1. Ben aan het werk. Hoop dat de kit vanmiddag op me ligt te wachten als ik thuis kom uit school....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas nog niets ontvangen. Word nu wel erg nieuwsgierig, want wat ziet dit er leuk uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha nee nog niks ontvangen maar dit ziet er veel belovend uit! Mooi!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha nee nog niks ontvangen maar dit ziet er veel belovend uit! Mooi!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem net ontvangen..........
    Zitten weer hele leuke spulletjes in.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yes ik heb hem ook ontvangen en wat is hij leuk!!! Echt super. Dat worden mooie kaarten dat weet ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog nooit een easelkaart gemaakt, maar dit inspireert! Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kijk zo kunnen we die kleuren zien en dat ziet er dan toch anders uit dan de zwart/wit in de beschrijving!!! ik vind het een supervrolijk gekleurde kit.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk! Mooi papier ook!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kit nog niet ontvangen maar kan dit wachten als ik dit voorbeeld zie :))

    BeantwoordenVerwijderen