dinsdag 4 februari 2014

En de winnaar is.....

....dat vertel ik jullie zo. Eerst komt er altijd een inleidend praatje (hihi).
 
Wij van het DeeTee wilden weer eens wat anders dan een schets en zo hebben we de kleurwedstrijd bedacht. We zijn gek op de kleurencombi roze, aqua en zwart en dat moest dus de uitdaging worden. Jullie vinden het ook een mooie combi, want we hadden deze keer best veel inzendingen. Superleuk natuurlijk, maar ook moeilijk, want maak maar eens een keuze uit al die kaarten.
 
Maar zoals elke maand is het ook nu weer gelukt. Dit is onze top 3:
 
Judith heeft haar kaart gemaakt naar aanleiding van een schets van My Favorite Things.
 
Bij Mariken was er een mooi verhaal met een poes en een pootje...
 
en Jeanet deed ook nog mee met de Liftchallenge.
 
En dan waren er dus nog 6 kaarten die de top 3 nét niet gehaald hebben.
 
En de winnares? Dat is....MARIKEN!!!
 
Mariken van harte gefeliciteerd! Je prijs stuur ik zo snel mogelijk naar je toe.
 
Iedereen die heeft meegedaan, heel erg bedankt voor jullie inspiratie enne...vooral blijven meedoen. Later deze week is er weer een nieuwe uitdaging voor jullie dus stay tuned :)
 
Fijne dag!
 
Groetjes,
Miranda

6 opmerkingen:

  1. Hé, wat leuk...mijn kaartje in de top 3 :o)
    Bedankt!
    Andere dames ook van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie top 3. gefeliciteerd dames.
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames! Het was inderdaad een leuke challenge en jullie hebben prachtige kaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk!! Ellen kwam me vertellen dat ik gewonnen had, tijdens mijn werk...dat was een gezellige onderbreking! Ben er echt blij mee! En Judith en Jeanet, jullie kaartjes zijn prachtig, gefeliciteerd!!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke top 3! En mariken gefeliciteerd dat je winnaar bent geworden, met je mooie kaartje. Gefeliciteerd natuurlijk ook de andere twee dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat leuk dat ik met mijn kaart in de top 3 ben gekomen, bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen