maandag 10 februari 2014

Inspiratiekaartjes met Polka Dot Party Paper Pad

Goedemorgen, wat was het een fijn weekend! Mooie sport gezien en lekker met mijn hobby bezig geweest. En Miranda wist mij te vertellen dat mijn (Nadine) workshop op 22 februari al vol zit, super leuk natuurlijk! Heb er nu al zin in.

Vandaag is het mijn beurt om een inspiratiekaartje te laten zien. Ik ben aan de slag gegaan met het leuke papier uit de Polka Dot Party paperpad. Naast polka dots, vind je er nog een hoop meer leuke motiefjes in. Deze mooie lentebloemen bijvoorbeeld. Op de achtergrond heb ik een papiertje gebruikt met fotolijstjes erop. Een beetje een vreemde eend in de bijt, maar zo voor de achtergrond is het prima. Op een matje van bruin Card Shoppe cardstock heb ik het bloemenpapier geplakt. Maar uit het papier knipte ik ook nog een bloem los. Met een MFT die namic uit de Blue Prints een strookje geel cardstock gesneden voor een fris accent. Een paar enamel dots maken het af.



Wat vinden jullie van dit blokje?  Daarvan krijg je toch zin in de lente?

7 opmerkingen:

  1. Zo krijg je zeker zin in de lente! Mooie kaart en leuk dat je workshopje al vol zit. Het is ook een erg leuk boekje om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lente? Ik ben er klaar voor :) Gaaf kaartje Nadine!

    Fijne dag XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goed idee om dat papier asls achtergrond te gebruiken. Leuk is het. En dat blokje doet je inderdaad naar lenteweer verlangen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeker krijg je daar zin in de lente van! Supermooi kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van het blokje krijg ik niet zozeer zin in de lente (ik kan niets met die grote variatie in 1 blok), maar van je kaartje wel! Heel leuk hoe je een bloem hebt losgeknipt en verhoogd hebt opgeplakt. Dat gekke papiertje doet het prima daar op de achtergrond. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gaaf kaartje, en ja inderdaad een superleuk lente-achtig papierblok!

    BeantwoordenVerwijderen