maandag 10 maart 2014

Inspiratie op maandag: een opkikker

Vandaag weer een beetje inspiratie voor een kaartje. Daarvoor pakte ik het blokje Flourish van Authentique erbij. Wat een heerlijke lentekleurtjes zijn dat! Ik besloot een opkikker-kaartje te maken. De basis is Card Shoppe, daarop een laagje aqua en knalroze. Vervolgens een stukje design papier en een strook roze uit het paper pad. Een cirkel mag natuurlijk niet ontbreken, net als de bloem (MFT Blueprints 3 en 5). Ook pakte ik er een leuk stempelrandje bij om de boel nog een beetje op te pimpen. Een speels detail bereik je met een paar enamel dots.


Ik wens jullie allemaal een fijne week! 

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi, ik knapt de zieke zeker van op!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! De dots zijn inderdaad een speelse toevoeging.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig kaartje en hartstikke leuk, die vrolijke kleuren!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje Nadine! Dat stempelrandje is leuk zeg en inderdaad maken de enamel dots het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Die bloem is geweldig; deed me denken aan klaprozen en hij "springt" er zo mooi uit. Mooie kleurtjes en die enamel dots... die moet ook maar eens aanschaffen:).

    BeantwoordenVerwijderen