maandag 24 maart 2014

Inspiratie voor beterschapskaarten

Goedemorgen! We hebben weer een nieuwe week voor de boeg, met hopelijk veel tijd om te knutselen. Vandaag laat ik jullie twee beterschapskaartjes zien ter inspiratie. 


Vierkante maar eens voor de verandering. Sinds kort maak ik namelijk bijna alleen nog langwerpige kaarten. En vierkant werkt eigenlijk heel lekker. Deze kaart is 13x13 cm. Basis van Card Shoppe heb ik geëmbost. Daarop een grijs vierkant (11x11 cm). Daarbovenop een lichtroze venster met vier gaten, het blijft een van mijn MFT-favorieten. Op de achtergrond zie je een velletje designpapier erachter vandaan komen. Het is van Authentique. De 'oortjes' zijn tags, ook van MFT en de speech bubble is van Paper Smooches. De vlinders komen uit mijn eigen voorraad, maar de enamel dots koop je natuurlijk gewoon bij Miranda.


Voor de tweede kaart heb ik ook weer het paper pad van Authentique gebruikt. Op het effen blauwe vel heb ik een stempel geplaatst. Alle randen heb ik beïnkt met bruine distress ink van Tim Holz. En wat vinden jullie van die leuke metalen Get well Soon tag? Wat een leukerd he? Gewoon te koop Bij oma Dee. Vraag er even naar bij Miranda.

Ik wens jullie allemaal een fijne week. En als je aanstaande zaterdag 29 maart nog een gaatje hebt in je agenda, denk dan nog even aan de workshop in de winkel. Er zijn nog een paar plaatsjes vrij, dus schuif gezellig aan. We maken onder andere vrolijke verjaardagskaarten en een doosje, dus leuk voor iedereen!




4 opmerkingen:

  1. Ben nog steeds erg verkouden, maar voel me nu meteen een stuk beter haha. Wat een leuke kaarten!

    Fijne dag X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaarten Nadine, allebei! Ik maak eigenlijk bij uitzondering GEEN vierkante kaart, haha. Ik vind het zo een fijn formaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt super leuk. Hier zal de zieke vast wel van opfleuren.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaarten zijn het. Verschillend, mar wel allebei strak. Heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen