dinsdag 11 maart 2014

Inspiratie!

Goedemorgen!
Ook ik heb vandaag voor jullie weer een beetje inspiratie, en wel met het onwijs toffe papier van 
Simple Stories "Homespun". Val eigenlijk altijd weer voor de papiertjes van Simple Stories!


Met alle drie de kaarten CardShoppe als basis genomen.


Met Gesso een honingraat patroon gemaakt d.m.v.een stencil. Het foto toestelletje in de paperpad was m'n uitgangspunt, daar paste het foto toestelletje van Doodle Bug weer zo leuk bij...
en verder gewoon allemaal papiertjes lekker met elkaar gecombineerd.
Hart ballonnetje en tab zijn van My Favorite Things.


Omdat er ook zo'n leuk papiertje met banners, en een sleuteltje bij zat, kwam ik op het idee om een verhuiskaart te maken.
Het knijpertje en de onwijs leuke sleutel komen ook bij Miranda vandaan! 


Het leuke rode label wilde ik graag gebruiken...
en verder heb ik het eigenlijk heel eenvoudig gehouden. Het grote label heb ik gesneden met een die-namic van MFT.
Klavertje vier en de stempel komen uit eigen voorraad.

Genieten jullie ook zo van het zonnetje? Heerlijk he?!
Zou deze week nog stand houden. Genieten dus.

Fijne week!

Groetjes Cornelie

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Cornelie!! Simple Stories heeft inderdaad gaaf papier!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi cornelie, mooi kaartje van schitterend papier.
    Groetjes birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er weer super uit, mooi hoor. Groet Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaartjes heb je gemaakt met dat mooie blokje. Mijn favoriet is de verhuiskaart, zo'n sleutel doet het altijd goed. En de scheve elementen op je eerste kaart vind ik ook leuk effect hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen