dinsdag 25 maart 2014

Inspiratie!

Goedemorgen!

Ook vandaag weer wat inspiratie op dit blog. Houdt niet op ;-)
Ben weer met papier van Authentique aan slag gegaan. Dit keer het blokje Elegant, helemaal mijn kleurtjes!


Het papier is zo mooi dat je maar met weinig een kaart maakt.
Border van My Favorite Things, en ook de tekst is van MFT. Ook de bloem die ik dit keer maar voor de helft gebruik. 
Strass steentjes, knoop uit eigen voorraad, en tuurlijk een touwtje.



Labeltje nog gemaakt met de Pierced Tag, en deze met een achtergrondstempel van kaiser Kraft bestempeld. Tekst is ook van Kaiser Kraft en zat in de Build a Card Kit.
Bloemetje van MFT, touw en lint.

Fijne dag voor iedereen!
Groetjes Cornelie

8 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig en je tag vind ik helemaal te gek! Lekker strak en toch een beetje speels door de spatjes. Nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad elegant papier en ook jouw kleurtjes, dan kan niet stuk. :) Mooi vind ik ze allebei! Ik vind de spatjes ook erg leuk, ben er zelfs een beetje verslaafd aan geraakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt. Soms heb je ook niet veel nodig om een leuke creatie te maken. De halve bloem vind ik erg leuk gevonden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi, en de kleuren geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je tag is prachtig, leuke kleuren combi.
    groetjes Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend mooi....het zijn ook ''mijn'' kleurtjes....ik vind het prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje heel mooi van kleur ook groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf en inspirerend. Mooie kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen