donderdag 20 maart 2014

Onderlinge uitdaging: Tag it or label it

Tja, hoe we hier nu weer opkomen. Het zal wel iets te maken hebben met 'Take it or leave it' en een verbastering daarvan. Idee is dus vooral: doe is met een tag of label. En dat kun je aan het DeeTee wel overlaten. Ideetjes genoeg. Daar komen ze!


 - Tag(s) Nadine - 

Voor aan een bosje bloemen maakte ik deze label. Met de leuke frisse papiertjes van Crate Paper - Love notes. Ik gebruikte als basis kant en klare tags, een grote en een kleine (vraag ernaar bij Miranda). Onderaan ponste ik een hartje. En op de kleine tag heb ik een cirkel met een tekst (MFT) gestempeld. Paar blingetjes erbij en klaar!

-Tag Cornelie-
Natuurlijk zou ik bijna zeggen de tag gebruikt van Blue Prints 10. Geweldig als basis voor een kaart.
De Paperpad van Authentique gebruikt, en alleen de groene en beige kleuren er tussen uit gepikt.
Ook de bloem komt uit een Blue Print. Andere tag ook van MFT, en heet de pierced Tag.
Bijtje uit eigen voorraad, en de honingraat stempel is van Kaiser Kraft. Sequins, pareltjes, lint en touw.

-Tag Sandra-
Mijn tag is gemaakt met als basis card-shoppe, papier Authentique, verschillende MFT Die-namics en stempels,ingekleurd met de Prisma's.

10 opmerkingen:

  1. Super leuk, vooral de variatie in de voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Weer een paar ideetjes gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige tags. en elk op z'n eigen manier. zo leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tags zijn zo gaaf! Bedankt voor alle leuke voorbeelden.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi! Wat een leuke tags zijn dit. Elke keer als ik zoiets zie denk ik: dat ga ik ook doen. Maar vergeet het elke kaar weer.

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk allemaal! En ik ben gek op tags...tof!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How adorable is this tag? Is the embossed background of the tag also from MFT? So sweet, I'd love to purchase one ♥ Thanks so much for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen