zondag 23 maart 2014

Workshop 29 maart: vrolijke verjaardagskaarten maken

Heb je 29 maart nog niets te doen? Dan kun je nog Bij oma Dee aanschuiven voor de workshop Vrolijke verjaardagskaarten. Kijk voor alle zakelijke informatie hier. Dan laat ik jullie nu alvast zien wat we gaan maken:

We maken dit leuke doosje.
Een cadeaubon of klein presentje geeft zo nog leuker!
We maken deze twee vrolijke cadeaulabels.
Bijvoorbeeld voor aan een cadeautje of bloemetje.
In de linker kun je ook nog geld of een briefje stoppen.

Ten slotte maken we deze...

...of deze kaart. Een pop up kaart met een verrassing aan de binnenkant.

Ik heb er met ontzettend veel plezier aan gewerkt en leg jullie graag uit wat ik precies heb gedaan. Vinden jullie de Lawn Fawn papiertjes niet super vrolijk?! Wie weet tot zaterdag in Bovenkarspel.

Groetjes,

Nadine

6 opmerkingen:

  1. superkaartjes en inderdaad erg leuk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superrrrrrr leuk en vrolijk maar helaas niet met de workshop in de buurt maar wel 26/27 dus wip zeker even binnen...de eerste keer want Groningen is jammer genoeg niet echt om de hoek !

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze workshop super bedacht, Nadine en ik hoop dat het een succes wordt. Aan de locatie, de 'workshop-juf', de papiertjes, de uitwerking en de te verwachten sfeer (die áltijd gezellig is Bij Oma Dee) zal het niet liggen. Jammer genoeg kan ik niet, maar ik ben in de buurt en hoop nog even langs te komen.

    Succes, Nadine, en bloglezers, de winkel van Bij Oma Dee is werkelijk een aanrader!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de voorbeelden super leuk en origineel, daar moeten creatievelingen die in de buurt wonen toch op af komen zou je denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om al je creaties nu even goed te bekijken. Nog mooier als op het plaatje waar alles samen stond. Erg tof gemaakt, en de deelneemsters hebben zich al aangemeld. Tof! Nu nog een paar. Gaat goed komen!
    Succes! En veel plezier. De volgende keer schuif ik ook lekker bij je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creaties zijn dit en ik had ze graag gemaakt, maar wat jammer dat ik zo ver weg wonen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen