woensdag 9 april 2014

Gezellig!

Goedemorgen,

Een aantal maanden geleden heb ik een aantal vriendinnen uitgenodigd voor een gezellige vriendinnenworkshop en afgelopen zondag was het zover!

Om twee uur kwamen de meiden met hun dochters (want die mochten natuurlijk ook mee) binnendruppelen. De meesten zijn niet echt van de freubel, dus ik vond het best spannend, ook omdat ik zelf ook nog nooit een workshop heb gegeven. Fijn om dan zo'n gezellig stelletje aan tafel te hebben om op te oefenen.

De meiden konden kiezen tussen een veterwraparmband of wraparmband, 2 armbanden die ik tijdens workshops van Cornelie zelf al eens had gemaakt. Maar het zelf uitleggen is een heel ander verhaal haha. Pfff we waren nog niet eens begonnen en ik had het al warm, maar wat was het leuk en wat waren ze allemaal lekker bezig! Met geweldig resultaat, want iedereen ging met een armband naar huis. Hieronder een kleine impressie van een supergezellige middag.

 
Een aantal weken geleden heb ik met Cornelie een workshop 5-wraparmband gedaan bij Curly's Beads in Alkmaar. De armband hebben we thuis afgemaakt, omdat dat in één avondje niet ging lukken. Hieronder ook nog een fotootje van mijn 5-wrapper, ik ben er zo blij mee!
 
 
Lijkt het je ook leuk om met een groep vriendinnen een workshop te doen in de winkel dan kan dat. Bel of mail me dan even om de mogelijkheden te bespreken. En het hoeft helemaal geen sieraden workshop te zijn, kaarten maken of scrappen kan natuurlijk ook. Je bent van harte welkom!
 
Fijne dag!
Miranda
 
 

6 opmerkingen:

  1. Nou helemaal leuk toch! Ja best lastig, maar hallo, ik zie dan ook verschillende soorten, je hebt het jezelf best lastig gemaakt. Knap, en ik zie echte mooie resultaten. Gezellig zo'n dag!
    Je 5-wrap is ook mooi geworden. De mijne is ook klaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof Miran, dat wist ik helemaal niet! Goed van je en fijn dat het zo geslaagd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me voorstellen dat je flink aan het zweten bent voor je 1e workshop :), maar het resultaat is leuk!! Je 5-wrap armband is ook gaaf geworden! Hm... ik denk dat wij maar es (schoon)zussendag bij jou moeten houden... Wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of we komen naar jou toe Maartje...Bij Oma Dee Op Toernee!

      Verwijderen
  4. Mooi resultaat. Leuk om te doen ook die 5 wrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, inderdaad gezellig ziet het er uit. Je armband is een plaatje!! Schitterend!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen